Inspiracje na roczek.




















Komentarze

  1. A u nas był gyros, sałatka tradycyjne, kebaby adana, deska serów i 60 mufinek 5 rodzajów zamiast ciasta oraz pianko-galaretka z borówka amerykańską (ciocia moja ma plantacje).

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas był dokładnie ten tort z pierwszego zdjęcia i identyczna patera na muffinki :-). Już nie mogę się doczekać Waszego roczku! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem Asiu, bo paterkę zgapiłam od Ciebie ;D

      Usuń
  3. To my dziś w podobnych tematach, tyle, że ja o prezentach.
    To już za chwilę, już za momencik ... Roczek!

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 urodziny to ważne wydarzenie dla całej rodziny :). Szczególnie podoba mi się tort z czeko-kulkami :). Czekam na efekty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też już powoli myślę o organizacji roczku, choć jego plan w głowie mi siedzi już od wielu miesięcy...Niemniej pomimo, że to taka szczęśliwa okazja jakoś tak przykro mi, że ten cudowny rok tak szybko minął i niedługo po nim będę musiała wracać do pracy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie pięknie :)
    Tort robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, ale fajny tort na pierwszym zdjęciu.. Zjadłabym :)
    Fajne inspiracje czekam na relacje jak zrobiłaś urodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u nas był na pierwsze urodziny słonecznik z pszczółką Mają :D
    pozdr i zapraszamy do nas na nowe kąty www.swiatkarinki.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty