10 miesięcy!

Dziś o godzinie 9:00 Antałek skończył 10 miesiąc swojego życia ;).
Ten miesiąc, jest czasem ciągłego mówienia Mama, biegania przy meblach oraz śmiania się w głos.
Jest to również miesiąc pokazywania fochów.
Jeśli coś jest nie pomyśli Antka, jest płacz, pisk i krzyk.
Antoś raczkuje tak jak raczkował od 6 miesiąca, no może teraz robi to miliard razy szybciej.
Biegi przy meblach, jak już pisałam, ma opanowane do perfekcji.
Czasem zamykam oczy, jak widzę go biegającego.
Boję się, że kiedyś wywinie niezłego orła.
Z nowych umiejętności :
- Samodzielnie je  widelcem. Ja nabijam mu jedzonko, podaję widelec, Antoś sam sobie trafia nim do buzi i je.
-Bije brawo.
-Tańczy w rytm muzyki.
- Mówi mama, baba, dada, tata
- Stoi sam przez 10-15 sekund
- Nie lubi myć zębów. Płacze wtedy jakbyśmy mu krzywdę robili.
- Kąpiel przestała go interesować. Zwykle na początku myliśmy się, a później Antałek bawił się długo w wodzie. Teraz po umyciu, chce już wychodzić, płacze, ma w nosie zabawki.
- Potrafi już sam wejść na łóżko. Gorzej ze schodzeniem, bo wydaje mu się, że łóżko nie ma końca... zwykle kończy się to niezłym upadkiem, chyba, że zdążymy go złapać ;)


Statystki:
* Waga: 9300
* Rozmiar ubranek- 80
* Rozmiar pampersów: 4
* Zęby: 6 - 2 dolne jedynki, 2 górne jedynki, 2 górne dwójki.





















Ja sam, ja sam!


Komentarze

  1. No pięknie!
    Gratuluję samodzielnego jedzonka! U nas byłoby to niemożliwe, tym bardziej, że taki trochę niejadek nam się zrobił :)
    Btw...Antałek podobny do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio???
      Każdy mówi, że cały tatuś! ;D Cieszę się, że coś tam widać, że to moje dziecię ;D

      Usuń
  2. ehhhhhhh jak wpadnie mi następnym razem w ręce , nie puszcze , wyściskam na amen:) Słodziak!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka mordka! Duzy jest i silny chlopak!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie, że cała Mama! :))) Czas leci.. pamiętam jak był taki malusi... a teraz kawaler!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty