Zdrowe słodycze.

Macie czasem taką ochotę na słodycze, że macie ochotę bić głową o ścianę?
Ja mam tak baaardzo często.
Znalazłam fajny sposób na zaspokojenie głodu kalorycznego.
Zastąpiłam go, zdrową przekąską.




Przepis:
Garść płatków owsianych
Garść otrąb
Garść żurawiny, orzechów, słonecznika
Łyżka miodu
2 łyżki soku jabłkowego
Pół łyżeczki proszku do pieczenia
Odrobina sody
Szczypta cynamonu

Ja większość produktów ostatnio używam z tej firmy.
Niska cena, przemiła obsługa, doskonała jakość.




Całość mieszamy, wyrabiamy ciasteczka, układamy na blaszce i pieczemy 25 minut w temperaturze 180 stopni.

Komentarze

  1. Kradnę pomysł na ciasteczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie zastępniki zwykłych nie zbyt zdrowych słodyczy ;) Bardzo często robię domowe ciasteczka orkiszowe ;) Są dużo zdrowsze i o niebo lepiej smakują jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, słodycze kocham. Jednak wiem, że nie są zdrowe i trzeba je ogranicza. Nie zawsze mi to wychodzi, ale zawsze się staram.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty