Zakupy ;)


Wczoraj Mąż mój przeszedł samego siebie <3
Zabrał mnie na zakupy!
Chodził ze mną, woził Antałka, oceniał dany ciuch, chwalił, negował.
Jest to wyczyn ogromny, ponieważ Arek nienawidzi zakupów.
Chodziliśmy przeszło trzy godziny, a On nawet słowa nie powiedział, że ma już dość ;)
Kochany mój <3

A oto moje łupy:





I na koniec Hit!
Firma Carry, produkuje boskie ubrania.
Koszulki dla mężczyzn, są również w wersji mini dla syna.
Koszulki dla kobiet, są w wersji mini dla córek.
Rewelacja!
Szkoda tylko, że rozmiarówka dla dzieci zaczyna się od 98 numeru.
No trudno, Antałek trochę sobie poczeka, a Arek dostał rozkaz " oszczędzania" swojej bluzki.


Komentarze

  1. No to sezon letni rozpoczęty! :) Super łowy! :)
    btw...dziś wyprzedaże w H&M się rozpoczynają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaakk???!!!

      Ooo to na przyszły sezon może Antałkowi bym coś kupiła ;D noo to Kochana, muszę znowu jechać w weekend ;D

      Usuń
  2. Fajne okazję.. I ta wersja mini mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mini i maxi! No i nie musiałam, a teraz już muszę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie ostatnio widziałam, że w carry się pojawiły takie koszulki dla małych i dużych! Ale słodko będą chłopaki wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No widzisz, jakiego masz fantastycznego męża :D Super zakupy, bardzo mi się podobają łupy z dwóch ostatnich zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super łowy. Podobają mi się te koszulki w wersji mini dla dziecka.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. poszalalas,ile ciuchow! lubie takie zakupy, a koszula w kratke extra.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio też zaopatruję sie w kraciaste koszule :) Ogólnie lubię je łączyć z szortami, czy rurkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Carry znam, ale zawsze było mi do niego nie po drodze, może następnym razem zajrzę, skusiłaś tymi koszulkami dla mam i córek, a moja już nosi rozm.98.
    Wczoraj byłam na łowach ;) Jeśli mogę doradzić to w Croopie są przecenione śliczne sandały z ok.80zł na ok.30zł, więc opłaca się, bo lato jeszcze trochę potrwa :) Ja wcześniej rzuciłam się na jedne i przepłaciłam, mogłam trochę poczekać ;)
    W h&m są przeceny, więc na małych szkrabów ciuszki czekają, ale ja wstąpiłam tylko po kapelusz, bo córka jeździ rowerem i chciałam coś co zasłoni kark. W reserved kids znalazłam śliczną bluzę dla małej. Wiem, ze w butiku było -50zł na wszystko, ale nie wiem czy jeszcze jest ta zniżka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty