Pozytywnie !

Andrus dziś śpiewa mi w ten niedzielny dzień! <3
Mój ulubiony zestaw jego utworów :


Spójrzże na mnie, ejże,
No weźże, płyńże do mnie wpław,
Ja ci się obejrzę,
Królowo nadbałtyckich raf!




Znak szczególny mam na ciele,
wytatuowany jeleń!
Heeej, łoo heej!
On ma rogi gdzie ja mięśnie, 
jak ja schudnę to on wklęśnie!



Czyś ty wybranka punka, czyś ty dziewczyna skina
Najważniejsza, najważniejsza jest rodzina
czyś ty skinheada stryj czyś ty punkowy wuj
najważniejsi matka twa i ojciec twój


Chodź tu do mnie… Dziś… dziś…
Taka fajna z Ciebie babka,
Spójrz jak biedny, smutny Miś
Słania się na łapkach.

Komentarze

  1. muzyczny poranek, nie ma co! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. jakaś zaświergolona na nowo czy co? :* :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam ale nie za bardzo przypadł mi do gustu :)

    zapraszam do mojego FOTO bloga gdzie mam do mam pytanko :)
    http://mlodamamma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O taaaak. Lubię:D ostatnio Uli śpiewałam na Pogorii:D

    OdpowiedzUsuń
  5. My lubimy duś duś gołąbki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty