2 rocznica ślubu + Dzień Ojca ;)











Koooooocham Cię Tato!

Komentarze

  1. Oooo ja Cię, ta piękna zastawa stołu.. :) Jak to leci, masakra!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to zlecialo ... i tak czas bedzie sunal do przodu coraz szybciej i nim sie obejrzycie Antuan będzie obchodził swoją rocznicę ślubu :) stoły piękne - uśmiechy były a to najważniejsze :)

    http://mlodamamma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antałek.
      Antuan jest u Mamuszki ;)


      chciałabym przeżyć to raz jeszcze ;)
      właśnie leci płyta z wesela ,a ja ryczę jak bóbr..

      Usuń
  3. Asieńko dużo miłości i szczęścia na tą i na następne rocznice ślubu :*
    Magia wspomnień :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego dla Was z okazji rocznicy! Samych radości i miłości!...no i kolejnego takiego małego bączka fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przegapiłam weekendowo. Wszystkiego dobrego Kochani:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia, pewnie często powracasz dzięki nim do tamtych chwil. Nie jest tajemnicą to, że pamiątkowe zdjęcia najlepiej wykona dla nas profesjonalny fotograf. Wesele to bardzo gwarna zabawa, warto więc wynająć osobę, która świetnie odnajdzie się w tej niecodziennej sytuacje i wyłapie najlepsze momenty, które dla większości mogą być niezauważalne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne wspomnienia w postaci zdjęć, zwłaszcza to pierwsze :D Ja stoję właśnie przed wyborem auta i mam z tym duży problem. Z jednej strony limuzyna na wesele to tradycja, z drugiej samochody sportowe też mi się bardzo podobają. Mam nadzieję, że podejmę dobrą decyzję i też będę miała takie piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty