Przyjaźń, która chcę by trwała i trwała.

Dziś, pełen spontanu dzień , czyli piknik z Mamuszkowem.
Uwielbiam <3!
Uwielbiam Ich, uwielbiam spotkania w Ich towarzystwie.


Przyjaźń, która zrodziła się przypadkowo.
Przyjaźń, która sprawia, że człowiek wie, że na kogoś może liczyć ;)

Rozumiemy się doskonale.
Doskonale nadajemy na tych samych falach.
Nie ma niepotrzebnych, sztucznych relacji.
Udawania przed sobą, że jesteśmy inne, idealne.
Nie ma obrażania, bo któraś musi rozłączyć się  w połowie rozmowy.
Zrozumiałe jest, że mamy dzieci, więc i czas ograniczony. 



Ona zaraziła mnie chustą, karmieniem piersią. 
Nastroiła pozytywnie do porodu.
Pokazała i wbiła do głowy, że nie muszę być idealną gospodynią domową, dzięki czemu jestem bardziej wyluzowana i mam więcej czasu dla rodziny i siebie.


Cieszę się, że mamy takich przyjaciół.
Cieszę się, że i my dla nich jesteśmy ważni.
Cieszę się, że pośród wielu spraw, obowiązków, znajdujemy czas na spotkanie, telefon, sms. 
To ważne. 
Dzięki Mamoszkowo!

Komentarze

  1. To taką przyjaźń koniecznie trzeba pielęgnować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super dziewczyny! Zazdroszczę ! Czyżby piknik odbywał się na Pogorii? :)
    Boski kocyk piknikowy. Właśnie jestem w trakcie poszukiwania odpowiedniego, dlatego jeżeli można spytać skąd jest Wasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tam :-)
      Kocyk kupiony w biedronce :-)

      Usuń
    2. Ja, wierna fanka i bywalczyni Biedronki nigdy na takie perełki nie trafiam :(

      Usuń
  3. Asiu! Zatkało mnie!
    Tyle milych, ciepłych słów!
    Ja nawet... ja nawet nie wiedziałam!
    :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka przyjaźń w dzisiejszych czasach to rzadkość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super mieć kogoś takiego przy sobie :) Pozdrawiam Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Eve Milenna - O tak przyjaciele są bardzo ważni.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty