Prezent na dzień matki?

Szukacie fajnych prezentów na dzień matki?
U mnie czasem wygląda to tak, że myślimy z siostrą kilka tygodni by kupić jakiś drobiazg.
Znalazłam więc firmę CHOCObox.
Można tu wybrać wiele wspaniałości.
Od pięknych, klasycznych czekoladek przez czekoladki z własną wiadomością, po śmieszne figurki.

Wszystko oblane pyszną, wysokiej jakości czekoladą.
Czekoladki przychodzą piękne zapakowane oraz właściwie zabezpieczone.



Czekoladki można kupić na różne okazję.
Ślub, Dzień Matki, Dzień Ojca, Prezent dla solenizanta, Prezent erotyczny ( Są i takie!), Święta...
Podoba mi się ten pomysł.
Czekoladki często otrzymuje się w prezencie.
Można więc zainwestować tak naprawdę niewielkie pieniądza i dać je komuś w oryginalny sposób ;).
Polecam ;)






Znikają w zastraszającym tempie. ;)


Komentarze

  1. Fajne :) Maryś z Majsonem obdarowywali rodziców i świadków pudełkami drewnianymi z czekoladkami. :)(Innej firmy)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę wydaję mi się za drogie. Ja zawsze od dzieciństwa daje mamie laurkę. Bardzo się cieszy i jest wzruszona :) Taki prezent od serca i sam zrobiony jest bardzo miły i nie trzeba nic kupować. Nieraz kupię jej ulubione perfumy, oczywiście z laurką :*:DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladki uwielbiam! Nie wzgardzilłabym takim pudełeczkiem:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohoho ale narobiłaś mi smaka na takie czekoladki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Seulerielmaja 13, 2014

    Czekoladki - ZAWSZE. :-) Proponuję foremkę do czekoladek, termomixa, składniki i pobawić się samemu. :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty