Instapost!

Zdjęć mało, bo zabiegany tydzień to był.
Zapraszam.
Kocham <3
Mleko jest na bank. Dziś karmiłam i z drugiej piersi ciekło ;)
Rozchulam to!

Najlepsze ciasto Maryś.
Tak jak wtedy to chyba nigdy się nie uśmiałam ;*



Lody z Nisiuniuninią ;D

Nowa forma obiadków Antałkowych.

Pierwszy raz.
Pierwsza taka radość.

Pracy magisterskiej ciąg dalszy.

Friends ;)



A miało lać cały tydzień, a pogoda nas rozpieszcza promieniami słoneczka ;)


Prezent od Męża urodzinowy <3

Nowe cudeńko! Jestem zakochana <3

Komentarze

  1. Anonimowymaja 10, 2014

    co to za wozio?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. navington scooner :-)

      Usuń
    2. Ano właśnie, też jestem na etapie poszukiwania czegoś lżejszego.

      Usuń
    3. Anonimowymaja 10, 2014

      Czy to nowy wozek? czy drogi?

      Usuń
  2. Boże Asieńka! Kiedy miałaś urodziny??? Przepraszam, przepraszam, przepraszam...wstydzę się :(

    Zdjęcia cudowne, jak zawsze!
    Ciasto bezowe przeklęłam zanim wyjechałam :) i macie :D dobrze, że straży nie było trzeba wzywać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj, dzisiaj, dzisiaj!!! Sto lat sto lat sto lat Kochana!!! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lody z centrum? :D Mam też ten kupon do Maca na lody, ale nie mam okazji go wykorzystać :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego! ;) cieszę się, że laktacja rozhulana! A mam pytanko, czy Antałek na jednym ze zdjęć pije z niekapka? My wciąż mamy problem z nauczaniem naszego cycoluba pić z czegokolwiek innego i cokolwiek innego niż mleko i jest to batalia nader ciężka. Jakieś metody stosowalaś by Synek załapał niekapka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Jakoś sam nie protestował. Dostaje wodę i kaszki z niego :-)

      Usuń
  7. Przyjemny post:D Beza, beza... już na zawsze w pamięci;)
    A jak Asia? Jak Arek? Jak Antalek? :D Piękny prezent!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty