Modna mama.


Od kilku miesięcy staram się ładnie wyglądać będąc zarówno w domu, jak i poza nim.
Nie zawsze się to udaję, jednak staram się bardzo.
Chodząc na spacery, myślę, jak się ubrać, uczesać.
Zwykle moim strojem były rozciągnięte dresy,po domu, a na spacerach te same dresy i adidasy.
Przejrzałam swoją szafę i znalazłam bardzo małą ilość fajnych, wyjściowych ciuchów.
Postanowiłam to zmienić.
Zakupiłam kilka bluzeczek.
Do niektórych eleganckich spodni, udało mi się schudnąć, więc tu zaoszczędziłam pieniądze.
Nie miałam też butów.
Ostatnio pogodna nas nie rozpieszczała, tak więc nie miałam jak wyjść z domu i udać się na zakupy.
Zostały zakupy internetowe..
To były moje pierwsze butowe zakupy przez internet.
Stres był ;D
Zamówiłam buty na Pantofelku24.

Wiele znajomych polecało mi tą stronę.
Kusząca cena, szybka wysyłka.
Ja jednak nigdy nie kupiłam butów przez internet...
Przełamałam się i nie żałuję..
Żałuje, jednak mój mąż, bo teraz się dopiero zacznie ;D ;D
Kupiłam ażurowe wiosenne botki.
Wygląd ok, materiał bardzo miły, nic mnie nie obtarło.
Wykonanie solidne, wygodne w użytkowaniu.
Jestem w szoku, że kupiłam tak fajne buty przez internet i za taką cenę.





Podobają Wam się?
Robicie też takie zakupy internetowe?
Kupujecie buty?

Komentarze

  1. Ażurkowych to teraz jak grzybów po deszczu, są modne :)
    Ja kupiłam zaledwie kilka rzeczy dla siebie on-line, a butów nie odważyłam się. Najczęściej kupuję córce w dwóch sklepach internetowych, ale z tego też zaczynam rezygnować, bo jeden z tych sklepów u mnie otworzyli. Jeszcze się nie przejechałam, bo za bardzo nie ryzykuję :) Ale wolę zobaczyć daną rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupuję buty przez internet.
    Tej strony nie znałam, już zaglądam ;)

    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, pokaż się teraz cała odziana w zakupy swoje :) A ja kupuje, zdecydowanie za duzo przez internet :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na święta tak wystąpię ;D to wtedy zdjęcia będą ;)

      Usuń
    2. ooo mają sportowe buty! To ja zamiast być elegancką mamą, będę sportową. Też zamówię tam, bo ceny faktycznie niskie!!!

      Usuń
    3. Tak,tak.
      Mają różne buty, sportowe, szpilki, baleriny, klapki...

      Usuń
  4. ja od dawna kupuję przez internet :) a w ciąży i teraz odkąd jestem mamą zaczeło sie na dobre :) przecież czasem nawet nie ma kiedy na spokojnie pojsc do sklepu, a przez internet jakoś wygodniej :) ładne buciki :)) Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja 80% ubran i butow kupuje przez Internet ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jedynie ciuchy kupowałam, ale to też rzadko ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam zakupy przez internet, bo nienawidzę chodzić po galerii i kupować zwłaszcza teraz jak mam 9 miesięczniaka w domu :)
    Znam tę stronę internetową i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne buciki!

    Kiedyś kupiłam buty na allegro na Chrzest Św. Miłoszka. Jestem mega zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kupowałam nigdy butów przez internet. Chyba trochę dlatego, że miałam kilka nieudanych ciuchowych zakupów - a co dopiero buty....uuuu - Ty szalona!
    No ale szaleństwo się udało to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym nie kupiła butów przez internet, bo różnie to bywa z rozmiarami. Nieraz mam 36,37,38, a nawet się zdarzyło że 39 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja kupiłam ostatnio przez internet klapki i sandały, już na lato ;). Z rozmiarami żaden problem, mierzysz stopę i tyle ;) Ja jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. jak to mowia - kto nie ryzykuje ten nie ma :) ja butow bym sie bała kupic bo trzeba przymierzyc i zobaczyc jak stopa sie w nich czuje. niestety rozmiar rozmiarowi nie rowny wiec mozna sie niezle przejechac ale jak ci sie udalo to dobrze :) ja kpuje ciuchy i to najczesciej bluzki bo ze spodniami to tez roznie ale wole lumpeksy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty