7!


Jak ten czas leci...
Przecież wczoraj jechaliśmy na porodówkę, a tu już syn nasz kończy 7 miesięcy.
Jak wygląda nasze życie?
Jesteśmy szczęśliwi, zakochani po uszy w tych  prawie 9 kg radości i pięknego ciałka.
Często też,  jesteśmy zmęczeni- to wina ciężkich nocy, jakie nam Antałek serwuje.
Nigdy nie sądziłam, że można oszaleć na punkcie dziecka, tak do granic możliwości, mimo ciągłego zmęczenia..
Jestem zakochana w nim po uszy.

Antoni:
* Waga-8500
* Ubranka-74
* Zęby- brak
* Raczkuje odkąd skończył 6 miesięcy i kilka dni
* Potrafi sam przejść z pozycji do raczkowania do pozycji siedzącej
* Wstaje sam
* Kiedy jest w dobrym humorze, potrafi powtórzyć dada, baba, mama,
* Je cycusia i inne posiłki, które sama gotuję
* Zwykle zasypia o godzinie 21
* W ciągu dnia ma 2-3 drzemki ( z czego jedna na spacerze)
* Jest cudowny, słodki, uśmiecha się pięknie,
* Nie przespał nigdy całej nocy. W nocy generalnie budzi się co chwilę. Wierci się, kręci z zamkniętymi oczami...
* Wstaje o godzinie 6-6:15
* Uwielbia odkurzacz. Kiedy sprzątam, chodzi za odkurzaczem. Płacze przy odkurzaczu, jedynie w chwili odciągania katarku.
* Uwielbia dania z królika i łososia
* Dalej ma skazę białkową ( wprowadziłam nabiał- i wyszła wysypka..)
* Zwykle w ciągu dnia potrafi zająć się sobą sam.
* Żadne zabawki nie interesują go tak, jak kable, telefony, laptopy, tablety, kontakty, szuflady ( z których musimy powykręcać rączki), butelki z wodą, buty, ODKURZACZ
* Jest naszym szczęściem, któremu planujemy już towarzystwo i wierzymy, że wszytko się uda ;)
* Mimo wielu kryzysów, ciężkich nocy, nie zamieniłabym życia jakie mam na inne!





Komentarze

  1. Genialne z tym wykrecaniem raczek od szuflad, nie wpadlam na to :p musze zastosowac :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ma piękne oczka :)

    http://czekamynacud.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. taki duzy i smoka jeszcze ssie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak widać na zdjęciu.

      Usuń
    2. heheh "kocham" anonimy... No duży chłopczyk:) moja jeszcze większa a właśnie słyszę cmokanie smoka, bo zasypia...:)

      Usuń
    3. hehe ;) Ja też kocham ;D
      Antek przy usypianiu, często korzysta ze smoka. Wypluwa go chwilę po zaśnięciu ;)
      Nie widzę w tym nic złego ;)
      Tu akurat wstał i się nim bawił. Lubi sobie go wsadzać do buźki i wyciągać, rzucać i przychodzić po niego ....

      Ps. Mamotata- to Ona tak Ci sama zasypia??- zazdroszczę ;D

      Usuń
    4. Ja czasami żałuję że moja mała nie chce smoczka, bo w nocy budzi się na cycusia i to własnie nie z głodu tylko zeby possać, smoczek pewnie załatwiłby tu sprawę, ale ona nim gardzi hehe:) pozdrawiam i nie przejmuj się złośliwymi anonimami:) Sylwia, aha i podziwiam ze juz raczkuje!!!

      Usuń
    5. Wiesz, ma to swoje plusy ;)
      Nie będziesz musiała odzwyczajać.. ;))
      Ale to prawda, czasem Antek w nocy, chce possać, więc ma smoka i wystarczy ;)
      Ja szok z raczkowaniem już jakoś przeżyłam.. ale, że on stoi!!!?? Przecież On Malutki jeszcze ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Nie wątpliwie jest cudowny, widać po zdjęciach. :)
    I dużo już potrafi.

    OdpowiedzUsuń
  5. W błękicie jego oczu można zatonąć!

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsze zdjęcie-mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jakie oczęta! Wszystkiego dobrego dla solenizanta! A o miłości jakiej piszesz- rozumiem! też zabujana po uszy, dziś nawet o tym pisałam u mnie;) Odkurzacz lubi ? Odważny, mój dopiero niedawno przestał się go bać;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i wspaniale się rozwija! Cieszy oko Wasz dzieć:)
    Aaa i jeszcze jedno. Przedostatni punkt mi się bardzo podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziak i przystojniak. Jest tak kochany i miły i przytulaskowy, że kupił Matkę Kubiczkową. On nie chce spać, bo mu szkoda życia na głupoty. Chce się bratać ze światem i widzieć swoją Mamunie, w każdej swojej sekundzie życia :*
    Rośnijcie zdrowo i pięknie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. fajowy jest :))) kiedy on tak urósł??

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielki chlopczyk ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny chłopczyk :)
    U nas fascynacja półkami i szufladami zaczęła się trochę później, musieliśmy zainwestować w zabezpieczenia ;)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  13. oczyska ma cudowne ! :D można się w nich zakochać :D i przyzwyczajać że z dnia na dzień będzie robić coraz więcej :D a później odganianie od adoratorek :D
    zapraszam również na nowy mój blog :)
    http://mlodamamma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty