Przegląd zdjęciowy.


Nie mam czasu na pisanie dziś, więc przesyłam Wam zdjęcia z telefonu, który powoli opróżniam ze zdjęć, bo nowy będę mieć ( chwali się). ;D


Ciotka tęskni!! <3
                                                      


Moje słoneczko!



                                                                    Pierwszy lód na spacerze ;)

Wiosna!


Bo u dziadków, fajnie jest!


Zupka Antałkowa/ Warzywa Antałkowe

Mama ogarnia Uczelnię.!

Noga na nogę, słońce świeci w twarz, Antałek smacznie śpi, a ja czytam moją Danuśkę!



Jestem duży i śmigam już w spacerówce!

Kocham spać na brzuszku!

Cycoring time.


Ostatnio to moje ulubione zajęcie ;)

Kaloryczne świętowanie urodzin Męża.

Antałek wszytko-jedzący.

Kaloryczne świętowanie dnia kobiet.

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty