Pomoc w raczkowaniu?








Scorpio Poland to firma, która pomaga Antałkowi w raczkowaniu.
Rajstopki są z antypoślizgami na kolankach, na stópkach- zarówno z dolnej, jak i górnej strony.
Zwykle spotykałam rajstopki, albo z antypoślizgami na kolankach, albo na stópkach.
Pierwszy raz spotykam się z nimi, w aż trzech (!!) miejscach. 
Dodatkowo są wykonane z wysokiej jakości materiałów, są miłe i przyjemne w dotyku. 
Bardzo lubię produkty tej firmy, również lubię ich cenę, bo są stosunkowo tanie.








Bardzo zadowolona jestem również z czapeczki.
Akurat zrobiło się cieplej, więc założyłam ją na Antałkową główkę.
Jest czadowa.
Czapka bawełniana, rozciągliwa, z materiałem na uszy.
Z daszkiem.
Antoni wygląda w niej jak elegant.
Zobaczcie sami.


Skarpetki białe - u nas super sprawdziły się do chrztu. 
Są bardzo cienkie.
Nie mieliśmy rajstopek w kolorze biały, więc Antałek poszedł do chrztu w jasno-brązowych.
Jednak nie było nic widać, bo założyliśmy na nie skarpetki, i zachowaliśmy pozory ;D
Są one idealne do takiego kamuflażu.
Doskonale sprawdzą się latem, w dni kiedy będzie troszkę chłodniej, bo w upały będziemy wietrzyć stopiska.

Bodziaki z długim rękawkiem. 
My mamy te po prawej stronie. 
Cienkie, bawełniane.
Zapinane również przy szyi. 
Ważne to dla mnie, bo większość bodziaków bez  takiego zapięcia, rozciąga się i Antałek wygląda w nich jak w worku na ziemniaki.
Również sprawdzą się u nas latem, bo rozmiar mamy 80, a chodzimy w 74 aktualnie.

Polecam z czystym sumieniem produkty tej firmy!



Komentarze

  1. Świetne produkty i piękny Antalek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rajstopek też mieliśmy kilka par, świetnie się sprawdzały, choć są średnio wytrzymałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mamy sporo rajstop, skarpet, rękawiczek i czapek z Yo! Podoba mi się wzornictwo, ale niestety trwałość typowo na jedno dziecko jedynie. Za to cena super ;) Mam skarpetki do raczkowania i już kilka osób myślało, że założyłam odwrotnie prze te antypoślizgi i na górze stopy :) Mały w czapce wygląda zabójczo :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używamy około 3 tygodni i póki co są okey.
      Zobaczymy po dłuższym okresie czasu ;)

      Usuń
  4. Super produkty, już zaglądam na ich stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te rajstopy, nie widziałam jeszcze antypoślizgów na kolanach. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam, ale nie widziałam nigdy antypoślizgów aż w 3 miejscach ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty