Organizer zapracowanej mamy!

Jakiś czas temu natrafiłam na rewelacyjną rzecz!
Organizer dla mamy z firmy Brioko.
Mój kalendarz dotychczasowy, miał już problemy z pomieszczeniem wszystkich informacji, notatek, list zakupowych, planów dnia itp., itd.
Tak więc, postanowiłam, że organizer będzie mój.
Teraz wszystko ma swoje miejsce.
A mój kalendarz, odzyskał dawną formę, pamiętnika.
Opisuję zwykle każdy dzień.
Moje wzloty i upadki.
Szczęścia i smutki.

Natomiast rzeczy związane z domem, z planami, wydatkami, miejscem na przepis kulinarny, która daje szybko koleżanka podczas picia kawy, znajdują się teraz w moim cudownej urody organizerze.













Wszystko jest przejrzyste.
Liczba stron na dany " Temat" jest wystarczająca.
Organizer jest mały, więc nie zajmuje dużo miejsca w torebce.
Organizer jest na spiralce, dzięki czemu szybko mogę listę zakupów, znajdującą się w w środku notesika, zrobić stroną pierwszą .
Osobiście jestem zadowolona, bo lubię mieć wszystko poukładane, jasne i klarowne.
Po zapisaniu całego  mojego gadżetu z pewnością kupię kolejny.
Lubię TO!

Komentarze

  1. fajne coś.. ale kiedy znajde czas na zapisywanie w nim? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też taki mam, dostałam na warsztatach dla blogerek organizowanych przez Medelę ostatnio, ale chyba siostrze oddam, jej się bardziej przyda. A swoją drogą, faktycznie jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taki sam, jest świetny! Wszystkie ważniejsze zapiski lądują właśnie w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak . będąc mamą ma się wiele na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no tak . bedac mama ma sie wiele na głowie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty