Mam Baby!!!

Jeszcze będąc w ciąży, wybrałam kilka produktów z oferty Mam Baby.  Wybrałam butelkę i dwa kubki niekapki o różnym przedziale wiekowym. Po takim czasie użytkowania, mogę śmiało opisać plusy i minusy produktów.

1. Kubek niekapek od 4 miesiąca.


Początkowo Antałek nie wiedział jak się zabrać do picia z kubeczka.
Teraz kiedy ma ponad 4 miesiące pije ładnie. Potrafi nawet trzymać go rączkami. Gorzej idzie mu skoordynowanie wszystkiego i nie potrafi skierować dziubka do swojego dziubka ;) Wiadomo, jest za malutki, ale te próby poradzenia sobie z tym są urocze ;)  W kubeczku podaję wodę, lub herbatki, które Antałkowi smakują, teraz otrzymuje również w nim kaszki bezglutenowe i bezmleczne.
Generalnie chwalę sobie niekapek. Mam jedynie małe zastrzeżenie. Mianowice,  lubię wiedzieć ile wypił mój syn. Tutaj nie ma podziałki, więc na oko muszę się orientować. Nie lubię tego bardzo, jednak to moja uwaga.  Generalnie kubek jest OKey.
Ocena: 4/5







2. Butelka Anti Colic 260ml od pierwszych dni życia.

Nie używamy jej bardzo często, ponieważ Antałek nie wypija jeszcze tak dużej ilości płynów. Jednak, kiedy miałam podejrzenie kolek u Antka, a musiałam gdzieś wyjść to podawaliśmy moje mleko w tej butelce. Antałek pił grzecznie, spokojnie. Nie krztusił się. Nie wiem czy butelka pomaga w kolkach, bo jak pisałam powyżej, używaliśmy jej jedynie w awaryjnych sytuacjach, kiedy nie mogłam nakarmić syna.
Co jest  jeszcze fajne? Funkcja samosterylizacji. Prezentuję ją powyżej. Super sprawa, kilka chwil i butla czyściutka ;) Jestem zadowolona z tego wyboru. Myślę, że butelka będzie częściej używana za kilka miesięcy.
Ocena 5/5.

Polecam Wam firme  Mam Baby.


Komentarze

  1. Mam produkty tej firmy i jestem bardzo zadowolona. Moja Ala z niekapka pije cały czas ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty