Kolejna zabawa ;))



Dzieci lubią metki. Wiem, to już z własnego doświadczenia. Antoni ma Pana Ząbka, którego kocha miłością pierwszą. My mamy natomiast Pana Poduszkę, który ułatwia nam sen w chuście. Szukałam małej podusi, którą będę mogła podłożyć między mnie a buźkę Antałkową, podczas noszenia w chuście. Znalazłam w firmie OLI.
Radość tym większa, że poduszka nadaje się również do zabawy, bo posiada metki i piękny wygląd.
Wybraliśmy taką, z jasnoniebieskim tyłem.


Cud, miód, malina. Polecam!
Poduszeczka milutka, leciutka, idealna. Również ważne jest to, że jest naprawdę niedroga. Idealna na prezent dla maluszka.

Jeśli podobają się Wam poduszeczki Oli, to zapraszam Was do ich kupna - TUTAJ, bądź do zabawy jaką razem organizujemy ;)

                                                                     Uwaga konkurs!!!!!

Zabawa trwa od dziś do 24 lutego.
Zadaniem konkursowym jest, wymyślenie hasła reklamowego dla OLI. Macie więc pełne pole do popisu.
Zasady konkursu:
1. Należy polubić stronę OLI.
2. Należy dodać mój blog do obserwowanych.
3. Należy wymyślone hasło reklamowe i napisać je w komentarzu pod postem.
4. Udostępnić na swoim profilu informację o konkursie.
5. Należy się świetnie bawić!


Nagrodą jest podusia  z metkami o wymiarach 15cmx15cm. Przód podusi to słonie, tak jak u mnie, natomiast tył do wyboru wśród kolorów: niebieski, żółty, granat.

Zwycięzca zostanie ogłoszony, do kilku dni po zakończeniu konkursu.

Miłej zabawy!



WYNIKI!!!!



Konkurs wygrywa MENU MANI!
GRATULUJEMY!!



Komentarze

  1. moje dziecko nigdy nie miało nic z metkami, w sumie to dopiero wszelkie metkowce poznałam niedawno. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy maluszka głowa boli, leć szybko po podusię do Oli! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ej nie mam google plus ale mam twój blog w liscie linków, może być?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy maluszek chce już spać, daj poduszkę mu od Oli niech się nią mocno zadowoli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podusie " Oli"-nki z bawełny i Minky specjalnie uszyte dla małej buzinki Twojej kochanej dziecinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podusie " Oli"-nki z bawełny i Minky specjalnie uszyte dla małej buzinki Twojej kochanej dziecinki

    OdpowiedzUsuń
  7. Na słodki sen maluszka od Oli poduszka
    Wszyte do poduszeczki metki, meteczki
    Wywołają u malucha uśmiech od ucha do ucha :)
    Poduszka Oli bobasa uspokoi:)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualizacja :)

      Na słodki sen maluszka od Oli poduszka
      Wszyte do poduszeczki metki, meteczki
      Wywołają u malucha uśmiech od ucha do ucha :)
      Poduszka Oli bobasa uspokoi:)
      Miła , malutka,
      zgrabna ,mięciutka
      W kolorach tęczy
      aż w głowie się kręci
      Gdy do rączki dziecku ją dasz
      Chwile spokoju dla siebie masz

      Gdy Ci smutno gdy Ci źle
      do poduszki przytul się
      Gdy poduszke Oli masz
      z wszystkim sobie rade dasz! :)

      Troche długie jak na hasło reklamowe :) ale zaryzykuje :)

      Usuń
  8. czy to chlopczyk ,czy dziewczynka z poduszeczka OLI zawsze wesola minka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Żyj kolorowo", "Śnij barwne marzenia"
    - tym słowom OLI nadaje znaczenia.

    Obserwuję na blogerze jako menu-mani, a na fejsie lubię i udostępniam jako Agata Filewicz.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty