Miłe zaskoczenie ;)

Jakiś czas temu podjęłam współpracę z firmą Osmoza Care.
Otrzymałam produkty, prawie wszystkie już przetestowałam, opisałam.
Dotychczas na tym etapie większość firm zapominało o mnie. Wywiązałam się z umowy. Oni dostarczyli produkt, ja go opisałam, wystawiłam opinię. Mamy czystą kartę.
Parę dni temu, zostałam mile zaskoczona.
Otrzymałam świąteczną paczkę od firmy Osmoza Care. Życzenia świąteczno-noworoczne i kosmetyczkę z ich produktami.
Mimo, że przesyłka dotarła po czasie, co pewnie wynikało z zamieszania świątecznego na poczcie, ja uśmiechałam się od ucha do ucha. To bardzo miłe, że firma pamięta o swoich blogowych testerkach.
Firmie dziękuję, a otrzymane produkty opiszę na blogu, jak tylko je przetestuję. ;))

Komentarze

  1. A zostałaś zobowiązana do przetestowania ich, czy zrobisz to z uprzejmości?

    OdpowiedzUsuń
  2. z uprzejmości, bo według mnie bardzo miło się zachowali. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, bardzo fajnie się zachowali. Mało jest takich firm :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty