Magia sztuki rękodzieła.





Polecam Wam dziś robione ręcznie super sowy, pingwiny, poduszki ... ;)
Robi je moja koleżanka, mamusia Mikiego- starszego od Antałka o kilka dni ;)
Mała sówka kosztuje około 15zł, im większa, tym cena wzrasta, ale o tym już trzeba rozmawiać z Izą , bądź mailowo : magia.sztuki.rekodziela@gmail.com .



Sowa ma wymiary 17x11cm


pingwin 17,5x10,5cm

Iza jest otwarta na Wasze propozycje, zamówienia, pomysły. Mogą być sowy, może zrobić też poduszeczkę czy też inne cuda.Wykonywane są one z filcu bardzo dobrej jakości. Nie traci on  kolorów w kontakcie z wodą i światłem słonecznym. Nie strzępi się, nie mechaci.
Możliwa jest wysyłka, po dodaniu kosztów za pocztę- więc sprawy groszowe. Gorąco polecam, na prezent, zabawkę dla bobasa.
 Zdolna z niej bestia jest ;) Niedługo pojawi się sprzedaż również na allegro i powstanie fanpage.
Polecam Wam Izę :)
Pomóżmy się dziewczynie wybić ;)

Komentarze

  1. Śliczne sówki, ale coś nie tak z oczami. Tylko mnie się tak wydaje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie są ok. Myślę jednak, że jeśli chciałbyś inne oczka, Iza by się dostosowała. ;) Polecam!

      Usuń
  2. są słodkie. Nie idealne, ale myślę, że dla malucha taka sówka jest super;) Pokazałam męzowi i spodobały mu się! szczególnie te łapki^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze sówki, jak również pingwinki :) Można podpatrywać i samemu trochę popróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty