Dzień Dobry!



Dzień dobry! To ja Antałek. Mały terrorysta. Dzięki mnie, moja mama dziś w nocy płakała. Nie spałem prawie w ogóle. A co?! Nie muszę przecież spać codziennie. Teraz pouśmiechałem się trochę, porobiłem minki i udaję, że nie wiem o co chodzi.
Mama ma nadzieję, że dziś w nocy będę ładnie spał, ale nie wiem jeszcze, zastanowię się.
Jutro wszyscy będą mnie nosić, bo idę na imprezkę urodzinowo- imieninową do babci. Ha! Będą mnie tulić, zachwycać się mną. To jest życie!
Teraz uciekam, spać, dam mamie zrobić obiad, a potem pokaże na co mnie stać! Ja po prostu pomagam jej szybciej schudnąć!
Miłego dnia życzy rodzina 3xA!!!!!!  <3

Komentarze

  1. Wiesz, jest totalnie podobny do Ciebie? :)
    taki urok tych naszych dzieci, że robią jazdę hardkorową, a potem przechodzą do radości jakby nigdy nic ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Antałku, daj mamusi trochę pospać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z mojego też wychodzi taki mały terrorysta! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli body idealnie pasują do tego małego łobuziaka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Minki robi boskie :) Maluchu już pokazales na co Cię stać , teraz śpij już ładnie . No!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeżywałam dokładnie to samo, pamiętam, jak dziś :-). Zajrzyj do mnie do archiwum na post z 8 lutego 2013 pt. "Na co komu sen?" :-). Jest tam trochę o torturach, CIA i trzech poziomach zmęczenia :-). Buziaki wielkie i przespanych nocy życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już idę czytać ;))

      Oby ta dzisiejsza była choć troszkę lepsza ;)

      Usuń
  7. a co Ty Matka myślałaś, że zawsze będzie noc ze spaniem wiązana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie od ponad miesiąca nie ma prawie żadnej takiej nocy ;(

      Usuń
  8. Nie pocieszę - u nas od 2-3 tygodni Zochacz wędruje prawie każdej nocy z płaczem bo coś jej się śni :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zasypia później u Was?
      Nasz Antałek prawie cały czas śpi z nami i nie pomagają ostatnio przytulańce :(

      Usuń
  9. Trzymaj się Mama, nie jesteś sama z takim problemem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem. Ale marzę chociaż o 4 godzinach snu, bez żadnej przerwy- tak chociaż raz na dwa tyg. :(

      Usuń
    2. Też to przerabiałam, jak już się w miarę uspokoiło zaczęły się zęby.
      Córka ma 15 miesięcy i noce są różne (ja też karmię, ale już nie w nocy), zwalam na zęby. Tak więc widzisz jedne dzieciaczki przesypiają noce w wieku kilku miesięcy inne jak są starsze jeszcze nie potrafią. Twój synek reguluje sobie sen przede wszystkim, a co jeszcze może Mu doskwierać to musisz sama się zorientować. Wiem, że jesteś zmęczona :/ Kładź się w dzień - to jedyna rada. Ja tak robię, bo jestem sama w domu, więc muszę jakoś odpoczywać.

      Usuń
  10. Oj tak moje słonko tez robi takie numery

    OdpowiedzUsuń
  11. Al-Kaida nie pogardziła by naszymi małymi terrorystami :) Choć u mojej ten terroryzm objawia się rzadko i na szczęście nigdy w nocy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzien dobry kotusiu slodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzisz, pomaga Ci :)
    Piękne oczka

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten wpis, czytam go piąty raz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty