Chrzest.



Wstępna data ustalona. 2 marca.
Powoli rozpoczynamy przygotowania.
Mam więc kilka pytań.
Co musimy kupić?
Czy szatka i świeca to wszystko co musimy posiadać?
Czy trzeba mieć coś jeszcze?
Antałek będzie w granatowym kombinezonie. Trudno. Nie kupię białego, tylko na chrzciny.

Cała uroczystość odbędzie się u teściów w domku. Planujemy obiadek, później jakaś zimna płyta, sałatki i na koniec danie na ciepło. Tort! Właśnie, będzie tort!  Ale jaki? Jedyny w swoim rodzaju. Tort będzie dwu-okazyjny. Mianowicie, łączyć będziemy chrzest Antałka z urodzinami Antałkowego Taty. Tort więc będzie w połowie własnością syna, druga połowa to własność ojca. Tort dogrywamy, ustalamy z firmą, będzie wyjątkowy ;)  Robią min. takie cuda:




Gości będzie mało - 15 osób. Chcemy mieć tylko najbliższych.
Muszę wybrać się na małe zakupy, po jakąś kreację. Ewentualnie jeszcze raz przejrzę dokładnie szafę ;) Muszę mieć coś co pozwoli mi szybko wyjąć cyca, by nakarmić mojego ssaka.

Komentarze

  1. Miło zobaczyć dwa swoje torty hehe, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! ;)
      Myślałam, że tylko pierwszy jest Wasz.
      Torty są boskie!

      Usuń
    2. Jeszcze ostatni jest nasz :)

      Usuń
  2. a może jakiś motyw na tort z Antkiem-aniołkiem i Arkiem-diabełkiem? :P tak mi do głowy przyszło ;)
    No cholerka, trzeba się za strojem rozejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pff chyba odwrotnie. Antek to diabełek, a Arek- aniołek ;D

      My już mamy inny pomysł, ale to niespodzianka ;))

      Ty to masz ciuchów ogrom ;D

      Usuń
  3. my chrzcimy 2 lutego, też nie kupuję specjalnie na chrzest białego kombinezonu, idzie w niebieskim w gwiazdki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kupujesz Ewa, tylko świece i szatkę też ? ;)

      Usuń
    2. tak, nic poza tym. No na tacę rzucę jeszcze, niech będzie;P Przykryję go białym kocykiem, bo akurat taki mam i finito. Mamy jeszcze garniturek dla niego, ale to został kupiony wcześniej i to dwie okazje.

      Usuń
  4. U nas było tak :
    chrzestna kupuje szatkę, chrzestny świecę, więcej nie potrzeba było u nas.
    Mieliśmy 22 osoby i przyjęcie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne torty! My mamy jeszcze trochę czasu, chrzcić chcemy dopiero w maju jak wróci Babcia Zosi, ale też już powoli myślę nad kreacją co by właśnie cyca spokojnie wyjąć :) Pochwal się swoją jak juz coś wybierzesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ustalałaś już tą datę w kościele? bo z tego co się orientuję w czasie postu nie chrzczą dlatego my zaplanowaliśmy na ostatnią niedzielę przez postem, czyli 23.02. Mamy świecę, szatkę no i strój też kupiliśmy specjalnie na tą okazję, wydaje mi się, że to wszystko co potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a sorry, to ostatnia niedziela przed postem, źle sprawdziłam wcześniej jak sama swoją datę ustalałam ;ppp

      Usuń
  7. Szata i świeca wystarczy. Nie licząc wszystkich zaświadczeń okołokościelnych :)
    My kupiliśmy na allegro używaną kurteczkę błękitną na chrzciny za całe 24 zł z przesyłką także budżet nie był nadto obciążony :) I też nie uważaliśmy aby chrzciny były specjalną okazją do kupna białego kombinezonu czy kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Zgadzam się!
      Ok, to kupię jedynie szatkę i świecę ;)

      Usuń
  8. Ja problemu z wierzchnim odzieniem nie miałam, Zośka ochrzczona była jak miała miesiąc, pod koniec października. Kupiłam jej tylko śliczną sukienkę - 105 zł a przykryta była bialutkim kocykiem. Dziadkowie pracowali w tamtym czasie w niedzielę i chrzest załatwiliśmy w sobotę, o 18 Msza, a po niej w kaplicy chrzest. I po wszystkim taka kolacja w domu, też tylko kameralnie - 15 osób. A świecę i szatkę kupowali rodzice chrzestni.

    OdpowiedzUsuń
  9. my mielismy biały kombinezonik, ale mój szkrab był malutki miał 6 tygodni, zatem kombinezonik w takim kolorze wypadał;) Macie jeszcze sporo czasu na przygotowania! Widze zmiane szaty graficznej bloga, ładnie! i to "karmiące" zdjęcie- lubie to!:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty