Dafi.

W ramach współpracy dostałam od firmy Dafi, dzbanek filtrujący do testowania. Dzbanek dostałam z diodą led, która informuje mnie o konieczności wymiany filtra.


Dzbanek filtruje dwa litry wody. Teraz nastały chłodne dni, więc ciepła herbatka jest w naszym domu, często. Wodę przefiltrowaną wlewam każdorazowo do czajnika, dzięki czemu uporczywy dotąd kamień, nie zalega już w czajniku.
Cieszy mnie duża pojemność dzbanka. Nie muszę co chwilę wlewać nowej wody. Dwa litry spokojnie wystarczają nam na dłuższy czas.
Wodę używam też do gotowania zup, makaronów, ziemniaków, ryżu itp.

Jeśli macie dzbanek innej firmy, możecie kupić do nich ( często dużo tańsze od innych firm)
wkłady firmy Dafi. Zajrzyjcie na stronę.
Gorąco polecam produkty firmy Dafi!

Odsyłam Was do strony FIRMY.

Komentarze

  1. Ciekawy gadżet. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki tylko innej firmy już długi czas i naprawde są dobre :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nam by się przydał taki gadżet, szczególnie przydatny przy dziecku karmionym mm.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty