bawimy się i my!

Zostałam nominowana do zabawy przez Mamuszkowo i Kubiczkowo .
Przedstawiam Wam zatem 7 informacji z mojego życia, których jeszcze Wam nie opisywałam ;)

1. Byłam bardzo złośliwym przedszkolakiem. Wrzucałam dzieciom zabawki do toalety ( do muszli!!) , gryzłam kolegów, koleżanki. Wszystko miało miejsce kiedy skończyłam lat 6 i na świecie pojawiła się moja siostra. Tłumaczę to zazdrością ;D.

2. Przez większość życia ( aż do uzyskania pełnoletności) wychowywałam się bez taty. Tata wieczny kontraktowiec, co chwile w innym kraju pracował. Wrócił na stałe kiedy stałam się pełnoletnia.

3. W gimnazjum chodziłam na aerobik. Podczas jednych z ćwiczeń na steperze, źle stanęłam i skręciłam nogę w kolanie. Ponad 2 miesiące spędziłam w gipsie , a dwa lata później poszłam pod nóż. Do tej pory nie odzyskałam pełnej sprawności w nodze.

4. Mam gęste włosy. Pewnego dnia, będąc w gimnazjum, z włosami po łopatki, poszłam do fryzjera i obcięłam włosy na krótko ( 5 cm) . Fryzjerka 10 razy pytała czy jestem tego pewna.
Tu już mam dłuuugie włosy.



5. Miałam trzy psy.
   Saba- rottweiler.
   Brutus- pudel toy.
   Tyson- pudel miniaturka.
Czasem korci mnie by kupić pieska do domku. Chciałabym by Antałek wychowywał się ze zwierzakiem.

6. Miałam wieczne kompleksy bycia przy kości, niemodnie ubraną, mało rozrywkową. Teraz z perspektywy czasu, patrząc na zdjęcia, gdzie jestem 20 kilo lżejsza, zastanawiam się o co mi do cholery chodziło ?!?!

7. Pierwszy alkohol wypiłam z moja paczką z gimnazjum, na placu zabaw w przedszkolu. Było to co prawda tylko piwo LECH, ale jednak nieźle mnie " kopnęło". ;D

Do zabawy nominuję:
1. http://ladyrox.blogspot.com/
2. http://mama-maluszka.blogspot.com/
3. http://gizmowie.blogspot.com/
4. http://sailwithmex.blogspot.com/
5. http://oczekujemy.blogspot.com/
6. http://rybyzone.blogspot.com/
7. http://nieanielica.blogspot.com/

Komentarze

  1. No toś zaszalała z tymi włosami i ze wszystkim :D. I do cholery też nie wiem o co Ci z tą nadwagą chodziło!

    A teraz, gdy zobaczyłam Twoją twarz w tych krótkich włosach z lat gimnazjalnych już Cię kojarzę ze szkolnego korytarza. Zaskoczenie wielkie, bo coś mi się przypomina, że te wkurzone oczka nie za bardzo mnie tolerowały :D Mam Cię Oceanka :*

    Szlag by trafił z tym kolanem. Współczuję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej jak to? serio? ja nie kojarzę, Cię że szkoły. ;-) Ale na bank moje oczy Cię tolerowaly, bo ja byłam cicha i szara wtedy, a starszych się bałam, bo jedna dziewczyna mi groziła. Więc co to, to nie :-*:-*

      Usuń
    2. Może właśnie ta powyższa Ci groziła hahah :) ale by było:)

      Usuń
    3. Co to, to nie! Matka Kubiczkowa nikomu nie groziła. Jedynie posturą mogła budzić strach i przerażenie ;p

      Usuń
  2. ladna buzia to i krotkie wlosy pasuja:-) z kolanem kiepska sprawa... w przedszkolu tez bylam diablica^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam to ciągłe "zapuszczam włosy" i nagle Asia wracająca od fryzjera na nowo z krótkimi :P Aż nagle pojawiła się Słowacja, potem pierwsza prostownica i.. proszę bardzo :)
    Dzięki za nominację, na pewno wezmę udział ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Załatwione 7 grzechów głównych ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak z włosami w przedszkolu zrobiłam ;) Miałam poniżej pasa, rodzice nie chcieli ściąć, to wzięłam nożyczki i skróciłam tak do ramion - musieli wyrównać :) Szok na osiedlu i w rodzinie był. A z kompleksami sprzed x kg, mam podobnie i oglądam zdjęcia i się zastanawiam, o co mi chodziło, a teraz bym mogła je jako motywację sobie dać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Z włosami kiedyś zrobiłam podobnie i od tamtej pory nie zapuściłam długich, tylko tak do ramion max. :D


    witaj, mama Calineczki z tej strony - powróciłam do vlogosfery w nowej odsłonie
    www.ca-lineczka.blogspot.com
    i nasz funpage: www.facebook/com/8calineczka8

    pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. z tymi kompleksami mam podobnie - zawsze jakieś miałam i teraz sobie myślę, o co mi do cholery chodziło?? :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Asia, co Ty? W Mamuszkę się zamieniasz? Smaruj mi tu posta i to już!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myślałam o sobie podobnie, głupiutkie małolaty byłyśmy, i tyle :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty