To strzela, musuje, pieni się ;D


To produkty jakie między innymi otrzymałam od Firmy Osmoza Care.Zaprezentowane produkty są akurat przeznaczone do higieny rąk. Produkty antybakteryjne. Wszystkie z załączonych na zdjęciu już przetestowałam. Dziś przyszła kolej na ostatni produkt jakim jest  Antybakteryjna Musująca Pianka do Rąk.
 Pianka jest bardzo wygodna w użyciu. Fajnie musuje przy użyciu. Niczym oranżada.  Dla dzieci jest wielką frajdą.  Nałożyłam ją na dłonie Małego Sąsiada i był strasznie zainteresowany musującą pianką. Chętnie wtarł ją w rączki i mógł później zjeść chrupki jakie mu dała mama. 
Pianka szybko się wchłania. Daje przy tym lekkie uczucie chłodu. Nie skleja rąk, delikatnie je nawilża. Po użyciu, na dłoniach pozostaje miły zapach preparatu.
Gorąco polecam!!

Tradycyjnie odsyłam Was do strony internetowej Osmoza Care, bądź na facebooka.

Komentarze

  1. No a takim rodzajem kosmetyków antybakteryjnych się jeszcze nie spotkałam :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ty łapiesz te wszystkie współprace? ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe piękny uśmiech ;-)
    żartuje!

    mam zakładkę, współpraca. Choć w niektórych przypadkach sama muszę pytać firm czy jest możliwa współpraca, ale większość pisze sama do mnie. ;-)


    może spróbuj. Dla mnie np. opinia mam, na temat danego produktu jest dużo ważniejsza, niż opinia producenta. ;-) Tak więc chętnie czytam co blogerki testuja i polecają, a co nie ;-)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty