Pielęgnacja noworodka.


Osmoza Care- aplikatory antybakteryjne.


Do pielęgnacji i czyszczenia pępuszka otrzymałam od firmy Osmoza Care,  specjalne aplikatory.
Szczerze powiem, że podeszłam do nich z dużym dystansem. Jednak aplikatory okazały się fajnym rozwiązaniem.
 Aplikacja jest szybka i  prosta. Patyczki posiadają końce w dwóch różnych  kolorach. Patyczek trzymam pionowo z kolorową końcówką ku górze, łamię ją u nasady, dzięki czemu substancja spływa do dolnej części patyczka. Raz, dwa i już można czyścić pępuszek Antoniego.
Patyczki są w fajnym zamykanym pudełeczku. ;) Aplikatory są też wykorzystywane do podrażnień skóry po pieluszkach. Ja jednak stosowałam jedynie do pępuszka.
Patyczków w opakowaniu jest 12 sztuk.  Mało. Jednak pępuszek odpada dość szybko i taka ilość wystarcza. Gorąco polecam! Pępuszek odpadł nam dość szybko, bo w 10 dniu życia Antałka.

A Wam jak podoba się taka forma dbania o pępuszek bobasa?


Odsyłam Was do strony internetowej Osmoza Care, bądź do odwiedzenia ich na facebooku. ;)

Komentarze

  1. My pielęgnowaliśmy pępuszek Misia Octenisteptem i zwykłymi wacikami i byliśmy również zadowoleni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nam octenistept nic nie dał;/ Pępuszek odpadł po zwykłym fiolecie, który poleciła położna. Powiedziała, że mój maluch miał tak grubą pępowinę, że na ocetnisepcie to i miesiąc by miał i nie odpadłaby...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również Octenisept ;) do dzisiaj sie przydaje na różne rany;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nam też nic nie dawał oscenisept. połozna poleciła zwykła wódkę ;-)
    ale pomogły nam aplikatorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. A nam pediatra kazał zostawić pępuszek Hubiego naturze. I chociaż miałam wątpliwości, wszystko było ok i po dwóch tygodniach sam odpadł :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Octenistept u nas zdal sie idealnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty