Dbamy o higienę.







To wspaniałe, że aktualnie na rynku mamy tyle produktów, które w szybki sposób pozwalają nam pozbyć się wszelkich bakterii na dłoniach.
Opisywałam już żel, krem, teraz przyszła kolej na chusteczki.
Do chusteczek antybakteryjnych podchodziłam, zawsze z lekkim dystansem. Zwykle chusteczki wysychały. Pierwsze kilka było nawilżonych, a reszta sucha.
Jednak wydaje mnie się, że dzięki opakowaniu na antybakteryjne chusteczki firmy Osmoza Care, chusteczki są nasączone preparatem do ostatniej sztuki. Opakowanie jest plastikowe, pokrywa górna szczelnie zamykana.
 Chusteczki nadają się nie tylko do czyszczenia dłoni. Ja czyściłam nimi również telefony moje i Arka oraz piloty. ;) A co? Jak już oczyszczać z bakterii to niech i sprzęty będą czyste ;)
Jak dla mnie produkty tej firmy są rewelacyjne, więc mogę je śmiało i z czystym sumieniem polecić.
A Wy jak dbacie o swoje telefony, rączki na wyjazdach?















Komentarze

  1. Żel antybakteryjny, albo po prostu zwykłe mydło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie najlepiej spisuje się u nas żel antybakteryjny :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O widzisz, nie znałam ich, muszę się za nimi rozejrzeć. My używamy żelu antybakteryjnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam do czynienia wcześniej z tymi kosmetykami a szkoda:(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty