Ale rodzinka.



Mamy auto.
Jak mamy auto to wiadomo, jeździmy nim z Antałkiem. Chcemy by inni kierowcy wiedzieli, że jedzie z nami dziecko. Mamy jedną naklejkę " Antoś w aucie", którą kupił teść w górach, jak jeszcze nawet w ciąży nie byłam. ;) Miał wyczucie- wiedział, że będzie wnuk ;D.
Ostatnio jednak natknęłam się na super stronkę- Ale rodzinka. Jest to stronka na której można zamówić fantastyczne naklejki na auto. Są one humorystyczne i oryginalne.  Jak dla mnie bomba!
My wybraliśmy taki zestaw:
Aktualnie trwa promocja i naklejki można kupić na stronie za 4,90 zł. Gorąco polecam dla szalonych i z poczuciem humoru rodziców ;))



Komentarze

  1. Super naklejki, planujemy je zakupić , tylko trwa debata nad wyborem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo my jesteśmy zachwyceni nimi ;)) heheh, też dłuugo się zastanawialiśmy jakie wybrać ;)

      Usuń
  2. Hehe, jakie fajne :)
    Gdybym miała swój samochód, w którym woziłabym Misia, również bym je zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Ja miałam kiedyś tabliczkę : Uwaga baba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przejrzałam stronkę, super nalepki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naklejki świetne, dziś mi przyszły :D Najbardziej zadowolony jest tatuś-biznesmen :p

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty