Part 4. Ostatni produkt: Butelka Nuk!

Antoni karmiony jest piersią.
Jednak był taki moment, że musieliśmy( ze względu na moje poranione sutki) odciągnięty pokarm podać przez buteleczkę.
Użyłam wtedy butelki otrzymanej w ramach testowania. Butelki firmy Nuk First Choice.
Niestety jest to jedyny produkt otrzymany od tej firmy, którego opinie nie mogę wystawić obiektywnie, ponieważ butelka nie spełniła oczekiwań Antka, a bardziej Antoni nie był nią w ogóle zainteresowany. Nie chciał On jeść z tej buteleczki ( mimo, że z innej butelki jadł- wiec nie jest to wina tego, że karmię piersią i nie umie On złapać butelki). Nie mogę więc powiedzieć czy buteleczka się sprawdza.
Buteleczka  zawiera lateksowy smoczek z odpowietrzaczem,  ma ładne wzorki co może przykuwać uwagę bobaska.  Nie zawiera ona również bisfenolu A,  i co ważne jest leciutka.
Niestety mogę tylko tyle napisać na ten temat, gdyż synek odmówił współpracy ;)

Odsyłam do strony na facebooku firmy-> Tutaj.

Komentarze

  1. A moge zapytać, z jakiej butelki Antoś je? ;) Chyba każde dziecko ma inne preferencje.. Gaba kompletnie nie tolerowała Aventu (i tak zostało), butelkę NUK zaakceptowała od razu i teraz używamy wyłącznie butelek tej firmy. Jak widać maluchy też mają swoje "fanaberie" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam baby ;-)

    ale już nie je bo cyce są sprawne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest wiadome - dziecku nie musi odpowiadać zupełnie wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty