6! Sławni ;P

Jesteśmy w internecie, o TU. Jesteśmy w czołówce wygranych, więc zawitaliśmy na stronę Mamo to Ja ;)) To szalenie miłe ;)








Ps1. Świeżo upieczona blogowa koleżanka Ewa, której serdecznie raz setny gratuluję, uświadomiła mi ponownie , że płeć dziecka do narodzin pewna nie jest ;) Wczoraj w jej szpitalu, miało miejsce wiele porodów. Jedna dziewczyna spodziewała się synka, a wyszła dziewczynka. Podobno nie może wyjść z szoku. Postanowiłam już jakiś czas temu dać pewien margines na płeć mojego Skrzata. Ciuszki kupowałam w sumie neutralnych kolorkach, rzadko kiedy kupiłam coś typowo chłopięcego. 
Tak więc liczę się troszkę z tym, że Antoś, może okazać się Marysią- choć nie ukrywam dziwnie byłoby mi się przestawić ;) Mam nadzieję, że w moim przypadku usg nie kłamie.
Ps2. Wczoraj moja koleżanka z Liceum została mamuśką. Wiem, że czasem mnie czyta, więc gratuluję Ci Iza po raz tysięczny. Zostawiła mnie samą w ten sposób ;) Całą ciąże się wspierałyśmy, dzieliłyśmy problemami, zmartwieniami. Mikołaj jest cały i zdrowy. Dostał 10\10 punktów. 
Gratulacje!!!!
Ps3. Kochany Nasz Bobasku- rodzice czekają. ;)

Komentarze

  1. Gratulacje! :) I powodzenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)) I my też czekamy razem z Wami.. jeszcze troszkę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdego dnia się zastanawiam czy to JUŻ. ;-) czy dziś urodze? ;-) i tak mija dzień za dniem ;-)

      Usuń
  3. O tym, że nie zawsze wychodzi to, co miało wyjść, już wiedziałam. Dwaj synowie mojej siostry mieli mieć na imię "Zuzia" :D

    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to też wiedziałam.
      jednak większość historii jakie słyszałam to właśnie, że miała być dziewczynka a wyszedł chłopiec. W druga stronę rzadziej słychać było o takich pomyłkach.

      dziękuje ;-)

      Usuń
  4. Gratuluję i ja :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!

    Antek, czekamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś wizyta u lekarza, ciekawe czego się tam dowiem ;D

      Usuń
  6. Grrrrrrratulacje :-)!!!! I przesyłamy cieplutkie buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciukaski i czekam razem z wami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie straszcie mnie! Mnie się ostatnio śniło, że Anastazja okazała się Aleksandrem i wpadłam w panikę bo 90% ciuszków mam różowych xD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty