9!!


"Za ostatni grosz- kupiona nutella ;)"


Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się to hasło:D. Ja wcinam właśnie kinder pingui:D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem przy swoim i odliczam namber seksten ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, dobrze ;D Cieszę się, że też wybrałaś tą mniejszą liczbę ;D

      Usuń
    2. wczoraj była magiczna siedemnastka :*

      Usuń
  3. Ja nutelle staram się zbyt często nie kupować, bo łyżka idzie w ruch i zaraz cała nutella znika. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio kupiłam ją gdzieś pół roku temu.
      Tą dostałam od Męża ;)

      Usuń
  4. jakby mi się chciało to już poszła po tą nutellę, ale że jestem leń to nie pójdę może i lepiej bo bym całą zjadła ;) ale mi smaka narobiłaś! oj Ty ! ;P;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekolada jest dobra na wszystko :-)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się!!

      Potem będę miała z czego chudnąć ;D

      Usuń
  6. Ja tam od czekolady - dobrej na wszystko - wolę sam sex :)
    Sorry dziewczyny, ale Pan Kubiczek przez dziewięć dni nawet nie rzucił na mnie jednego oka :P

    Teee Mała!?
    Jeden czy dwa się z Ciebie zrobiło? ;D Bo jutro będzie 15!

    Pomimo wszystko dzisiaj głupawki dostałam...
    Jak coś to pisz z porodówki! :* Ściskam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah ;D

      sex ;D
      Moja Droga ja od 3 miesiąca do 8 miałam całkowity zakaz seksu ;D
      Jak teraz w 9 miesiącu wróciłam do tego przyjemnego cuda, to czułam się jak.... hohoho ;D miał ;D

      Nadal w dwupaczku jesteśmy. Nic się nie zapowiada, że będzie niebawem rozwiązanie.

      Usuń
  7. A my tu wszyscy czekamy na małego Antośka;) wychodź Antoś, wychodź;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On chyba czuje, że tak wszyscy czekamy i się z nami droczy ;D

      Usuń
  8. Nooo ja też już mogę jeść czekoladę.. Chociaż i tak nie powinnam, bo właśnie zaczynam dietę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. A nutella w ciąży... mmm, uwielbiałam chleb z nią;) Jadłam zawsze do kawki Inki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ze świeżą bułeczką plus kakao ;D Mniam ;D

      Usuń
  10. Wczoraj teściuszka zrobiła andruty z Nutellą i powidłami hand made:D Och, pycha:D Żarłam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO takich andrutów nie jadałam.
      Muszę spróbować ;)

      Zwykle robię z masą kajmakową taką gotową z puszki, albo sama robię masę nugatową i tym przekładam ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty