8! Po wizytowo.



Byłam dziś u ginekologa. Lekarz śmieje się, że wszyscy już na mnie czekają w szpitalu.
Po badaniu palipitacyjnym, szyjka macicy jest  rozpulchniona. Brak rozwarcia, nic się dodatkowo nie dzieje.
Dostałam skierowanie do szpitala- z datą niestety dla mnie 07.09.13.
Pytałam o to czy jak się zacznie- to mam się zgłaszać na Izbę Przyjęć, czy od razu na oddział. Od razu na oddział.
Nie zapytałam jednak jak to jest ze skierowaniem. Czy tego 07 września jak coś mam się zgłosić, czy dopiero 08..? Nie wiem. No ale kolejną wizytę mam 02 września, jak dotrwam -to się dowiem.  ;)
Tak czy siak, mało zostało. Jest mi coraz gorzej. Zobaczymy kiedy Mały zechce wyjść. Już go nie wyganiam na siłę. Wyjdzie kiedy będzie chciał.
Wiadomo wolałabym by nastąpiło to szybko. Im dłużej czekam, tym większy stres mnie ogarnia. 
Musi być dobrze!

Komentarze

  1. kochana korzystaj teraz i odpoczywaj ile się da!
    już tak blisko, już za chwilkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba będziemy musiały jednak uruchomić dodatkowe odliczanie:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno będzie dobrze. :) Nim się obejrzysz będziesz trzymała swoje maleństwo na rączkach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!

      Liczę, że do końca miesiąca, jednak wyjdzie ten Mój Szkrab ;)

      Usuń
  4. Czekamy razem z Tobą i trzymamy kciuki. A Maluszek chce jeszcze troszkę posłuchać od środka bicia serduszka swojej mamy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz jego pozytywka jest ;))

      Dziękuję, kciuki się nam przydadzą ;))

      Usuń
  5. Cierpliwości Ci życzę, już tak niewiele przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O widze nową szate graficzną :) Już tak bliziutko i malutko zostało , jeszcze chwilka i będziecie w 3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A podoba sie??:-)

      O tak, nasza trójeczka :-) :-)

      Usuń
  7. Obstawiacie zakłady,kiedy Malec wyskoczy?:)
    Ja obstawiałam. nikt nie zgadł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie. Ja obstawiam jedynie, że do końca miesiąca będe po :-)

      Usuń
  8. Kubiczkowa mówiła Ci, że urodzisz w 41 tyg.;p Jestem wróżką :)Jak nie wierzysz zapytaj Maryś.

    Ja z Zosią byłam w takiej sytuacji jak Ty ,bo też się ociągała. Dostałam skierowanie i w dniu na nim wyznaczonym stawiłam się na oddział i tam pod opieką czekałam.

    Później jak już urodzisz Synusia, to Ci opowiem jak było dalej.
    Trzymam kciuki i całuję Kochana

    Trzymasz nas w napięciu Antoniuszu! To będzie super chłopak, na wszystko będzie miał czas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cicho tam ;D Do końca miesiąca trzymaj kciuki by było po ;P

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty