7! BAKTERIE!



W weekend, w niedzielę, byłam z Mężulkiem nad naszym jeziorkiem. Spacerowaliśmy. Troszkę zmoczyłam nóżki, ręce w chłodnej wodzie. Pozbierałam liście. Później zachciało nam się jakiegoś fast-fooda.  ;) Ot takie mam zachcianki czasem w ciąży. Wiem, że nie zdrowe, ale raz na jakiś czas można. ;)
Pojechaliśmy więc.
No i tak. Jak tu jeść, jak rączki brudne? Nie miałam przy sobie żadnych chusteczek, nic.
Wtedy przypomniało mi się, że wrzuciłam do torebki ostatnio otrzymany Żel Antybakteryjny!
Między innymi owy żel otrzymałam od firmy Osmoza Care.
Rewelacja. Zaaplikowaliśmy raz dwa na nasze dłonie.
Dla mnie rewelka. Wmasowałam żel w dłonie.  Miałam przyjemne uczucie " czystości", a czystymi rączkami mogłam oddać się rozkoszy jedzenia, jakże kalorycznego jedzenia. Antosiowi smakowało zdecydowanie ;)
Dłonie po zastosowaniu żelu, pozostają nawilżone,.  Żel ma pojemność 100ml, co jest fajnie, bo większość produktów tego typu jakich używałam, była o pojemności 50 ml i szybko się kończyła.
Specyfik ten zawiera ekstrakt z grejpfruta- co działa antybakteryjnie.  Eliminuje 99,9% bakterii.
Przy małym dziecku- produkty pozwalające szybko oczyścić ze wszelkich bakterii i grzybów dłonie- to zbawienie.
Żel antybakteryjny Osmoza Care- będzie zawsze w mojej torebce teraz.

A Wy, też stosujecie żele antybakteryjne?



Firmie Osmoza Care, dziękuję ślicznie za zaufanie i produkty do testowania. Odsyłam Was do strony firmy, która znajduje się TUTAJ, bądź zapraszam na FACEBOOKA.

Komentarze

  1. nagłówek przeszedł mała metamorfozę, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek świetny! :) Nigdy nie miałam okazji wypróbować takiego żelu. Widzę,że muszę koniecznie w takowy zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Sama zawsze nosze w torebce taki żel do rąk.
    Niezastąpiony jest.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy dziecku wydaje mi się właśnie taki żel niezbędny ;-)

      pozdrawiam :-*

      Usuń
  4. Masz rację, przy dziecku jest niezbędny! Szczególnie zimą, gdy dookoła jest miliard bakterii :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty