6! Antoni, Antoni kiedy się pojawisz?


Nie wiem czy dobrze zrobiłam  odliczając dni do porodu na 27 sierpnia. Powinnam chyba wrócić do odliczania z karty ciąży- 7 września. Na ten dzień dostałam skierowanie do szpitala też.

Dziewczęta, mam pytania.
1. Ile paczek pieluch rozmiar 1?
2. Czy któraś z Was- też dostała skierowanie do szpitala- na dzień porodu- wg. karty ciąży? Bo większość blogowych koleżanek, dopiero tydzień po terminie dostają skierowania..
3. Czy depilacja tych miejsc przed porodem, musi być całkowita? Chodzi mi o to  czy musi tam być idealnie gładziutko i czy całość musi być wydepilowana? Pytam, bo nie chcę by położne zrobiły to za mnie. Miałam operacje kilka lat temu i jak przypomnę sobie tamtą depilacje to mi słabo. Przy użyciu taniej maszynki, na sucho- masakra.
4. Czy też Was bolały palce? Puchną mi one i i pobolewają przy zginaniu. Dobrze, że zdjęłam obrączkę i pierścionek- bo byłby problem ;)



Są dni kiedy, zastanawiam się czy to dziś. Tak jak wczoraj- miałam regularne twardnienia brzucha co 10 minut. Już czekałam , aż zaczną być częstsze, mocniejsze. Niestety przeszło. Myślę, że Tosiek faktycznie przyjdzie na świat we wrześniu ;) Pożyjemy zobaczymy ;)



Komentarze

  1. 1. Nie wiem czy pytasz ile w ogóle pieluch 1 potrzebne będzie czy do szpitala. Jeżeli do szpitala to 1 paczka spokojnie wystarczyc powinna , nawet zostanie jeszcze.Jeżeli tak ogólnie to 2-3 paczki zuzył "1" mój maluch , pózniej kupowałam juz "2".
    2. Tutaj nie pomogę, ale jezeli masz skierowanie z datą to tego chyba trzeba się trzymać;)
    3.Depilacja, najlepiej wykonać ją na spokojnie w domu , nie musi byc strasznie na gładziutko :) ważne chyba tylko miejsce w którym ewentualnie bedzie nacinane krocze.
    4. Puchły mi palce , stopy również także chyba to taka dolegliwość ciążowa:)

    Oj czuję że to już blisko ,bliziutko a skierowanie nie będzie potrzebne. Daję Ci czas do tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj obyś miała rację ;-) ciekawe ciekawe kiedy się pojawi ;-)

      Usuń
  2. Mi wlasnie dzis mija wyznaczony termin porodu i nic sie nie dzieje juz nawet nie mam do czego odliczac. Przygnebienie totalne ale nic nie poradze.
    Mam trzy paczki pieluch 1.
    Ogolilam sie z pomoca M. Jakies dwa dni temu i bede sukcesywnie poprawiac co dwa dni.
    Nic mi nie puchnie wiec nie pomoge

    OdpowiedzUsuń
  3. spokojnie. pomysł że maksymalnie jeszcze te kilka dni ;-)
    ja też mam 3 paczki. potem mam już dwójki.
    ja też w poniedziałek się depilowalam, myślę że jutro zrobię powtorke ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jutro wizytę u swojego lekarza i pewnie wręczy mi skierowanie do szpitala. Będzie to wtedy tydzień po terminie wg OM. Wg CRL i ogólnie usg Mały powinien się urodzić 22 sierpnia, ale jeżeli między tymi datami jest mniej niż 10 dni różnicy, to lekarz bierze pod uwagę datę porodu obliczoną wg OM. Na razie mam jedną paczkę pieluszek o rozm. 1, żeby sprawdzić, czy nie będą uczulać Małego. Co do depilacji to ja cały czas to robię po całości i sobie nie wyobrażam, żeby ktoś obcy mnie tam tykał maszynką na sucho. Co do ostatniego punktu to też mnie bolą ręce i nadgarstki, ale powoli przechodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się depiluję, ale jak robię to tak często teraz to skórę mam baaardzo Tam podrażnioną ;/

      Usuń
  5. Ja miałam kupione 3 paczki pieluch 1, ale nasz maluszek okazał sie naprawdę mały i dokupowalismy 1. Dopiero teraz po miesiącu wskoczyliśmy w 2 (mały waży teraz 3,6 kg).
    Ja nie miałam w ogóle skierowania do szpitala, bo poród nas zaskoczył wcześniej i to samo było z depilacją - też nie zdążyłam sie przygotować ;p ale położna ogoliła tylko to miejsce gdzie miała naciąć i nie było żadnego problemu, szybko, sprawnie naprawdę bez żadnego problemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem na ile mi starczy tych jedyneczek ;))

      Usuń
  6. ja też termin mam na 7 września ale ostatnia wizyta na 29 sierpnia więc zobaczymy czy skieruje mnie do szpitala na ten 7 września ....z chociaż mam nadzieję że urodzę wcześniej ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja liczę, ze do końca miesiąca urodzę ;) Zobaczymy ;)
      Trzymam kciuki, by i u Ciebie było szybciej ;))

      Usuń
  7. Zobaczysz, Antek jeszcze Cię zaskoczy.

    Pieluchy 1 służyły nam 4 tyg, przerzucamy się właśnie na 2. A co do palcy, pod koniec ciąży puchły mi, ale tylko w prawej ręce. Najbardziej bolały przy zginaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w ogóle nie miałam skierowania do szpitala.. po prostu jak się zaczęło to pojechałam. A było dokładnie dzień po terminie. a raczej kilka godzin po :))

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Jedna paczka powinna wystarczyc.
    2. Ja nie dostalam skierowania. Kazano mi zadzwonic jak sie zaczna skurcze i odliczyc z jaka czestotliwoscia sie pojawiaja i ile trwaja.
    3. Wydepilowalam wszystko i nie musialy mi pielegniarki nic tam partaczyc
    4. Mi tez puchly. To chyba normalne. Jesli moge cos dodac, to nie zapomnij kremu na sutki jesli chcesz karmic piersia. Pozdrawiam i zycze powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie bolą palce przy zginaniu, już myślałam że ja jakaś inaksza jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dostałam skierowanie 7 dni po terminie i też bolały mnie bardzo palce i u rąk i nóg.
    Wydepilowałam siebie tak jak umiałam i widziałam (no bardziej robiłam to na czuja) i nie było to na pewno IDEALNIE. A w szpitalu mnie nikt nie golił.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty