Wody, wody dla ochłody! + nieprzyjemna przypadłość ciążowa.



Woda mineralna od czas, kiedy jestem w ciąży, idzie u nas na potęgę.  Potrafię wypić hektolitry wody.  Nie lubię wód gazowanych, więc piję albo lekko mineralizowaną, albo niegazowaną. ;)  W wielkie upały, chłodzę ją i dodaję plasterek cytryny, czy też pomarańczy ;) Uwielbiam ;)


Ponieważ, wodę piję na okrągło, bardzo ucieszyłam się ze współpracy jaką zaoferowała mi firma DAFI. Otrzymałam od nich dzbanek filtrujący Astra Unimax- 3 litrowy, plus dodatkowo wkład do dzbanka. Od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem kupienia takiego cacka, bo słyszałam wiele opinii pozytywnych na temat dzbanków.


Używanie dzbanka jest szalenie proste. Do dzbanka wlewamy wodę kranową, która natychmiast jest przefiltrowywana. To cała filozofia. Pokrywy dzbanka nie trzeba otwierać przy każdorazowym wlewaniu wody. Wlew pod wpływem ciśnienia wody, sam się uchyla i pozwala wodzie płynąć wprost do dzbanka.  Dzbanek ten, posiada wyświetlacz. Pokazuje on ilość wlanej wody do dzbanka. Wyświetlacz też, sygnalizuje wymianę filtru- zaczynają wtedy migać cyferki, a my wiemy, że już czas kupić kolejny filtr. Co ważne- w porównaniu do innych podobnych firm, filtr do dzbanków Dafi, jest tańszy, znacznie tańszy. Dla mnie, z małym budżetem, to bardzo ważne. ;]
Woda po przefiltrowaniu jest naprawdę smaczna. Piję ją na codziennie, dodatkowo wlewam ją do czajnika i taką wodę gotuję na kawkę czy herbatkę. Muszę powiedzieć, że widać efekt, bo czajnika nie muszę odkamieniać. Jest cały czas czysty i pozbawiony brzydko pływającego kamienia.

Tak więc produkt gorąco polecam!




Dziewczyny, od wczoraj męczy mnie dziwna przypadłość. Może męczy to złe słowo.. hmm.. dolega mi... biegunka.. Nie  towarzyszą jej jak zwykle bóle brzucha, złe samopoczucie, nic z tych rzeczy. Wszystko jest ok. Nadzwyczajniej w świecie, kiedy czuję potrzebę skorzystania z Wc, pojawia się ona. Bez żadnych przykrych objawów. Zażyłam stoperan(  lekarz polecił mi go w takich przypadkach). Miałyście tak??
Naczytałam się w necie, o tym, że biegunka w końcówce 3 trymestru przygotowuje organizm do porodu.. ale koniec 31 tygodnia to chyba za wcześnie. Doradźcie.
Wizytę u gin. mam w poniedziałek.

Komentarze

  1. Chciałabym Ci coś doradzić odnośnie biegunki, ale ja zawsze miałam z nią problemy więc nie jestem obiektywną osobą.
    Zapytasz lekarza i na pewno udzieli Ci fachowej informacji na ten temat.
    Sadzę jednak, że nie jest to jakaś straszna przypadłość i stresować się nie należ:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli widzę, nie jestem sama z tą dolegliwością ;))

      Usuń
  2. Na biegunke Smecta , dość szybko działa i na pewno nie zaszkodzi. Też miałam ta przypadłosć w ciązy ale duzo wczesniej bo w 6miesiącu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzięłam stoperan - mam nadzieję, że pomoże. ;)

      Usuń
  3. mama mojego chłopaka ostatnio zakupiła ten dzbanek i muszę przyznać, że faktycznie fajna rzecz. prosta i bardzo wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;) Też tak uważam ;)) pozdrawiam

      ps. już lecę na Twojego bloga ;]

      Usuń
  4. (Wykasuj mój komentarz, bo jest niereklamowy, ale nie mogłam znaleźć do Ciebie kontaktu innego). Czy zwykle pijasz wodę nieprzegotowaną? Bo jeśli nie mogłaś załatwić się piciem przefiltrowanej wody z dzbanka. Też tak kiedyś miałam. Ja i moja siostra, chociaż mężowi nic nie zaszkodziło. On od lat pije kranówkę, a my byłyśmy nieprzyzwyczajone. Oczywiście nie twierdzę, że tak musi być, ale może...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, może to i to. W sumie sama nie wiem.. Póki co nic się nie dzieje. Zobaczymy później ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty