Problem z biustem.




Jak już wiecie, mam cyce giganty. NO tak, to niestety czy też stety Fakt. Cóż zrobić.
Nie przejmowałabym się tym zbytnio, bo ani mi one nie przeszkadzają, ani  nie ciążą, ani nie wadzą.
Jednak mam problem z kupieniem dobrego, fajnego stanika na te me donice.  Wkurza mnie to, że w sklepach są same rozmiary A, B, C, no może D ( nie chcę nikogo urazić takimi rozmiarami oczywiście), a nie ma rozmiarów I, J itp.  Jednak rozmiary Abcd, są popularne, dużo kobiet je ma, więc mają wzięcie. Czemu jednak nie myśli się o tych kobietach, które mają piersi większe?! Sporo większe?! Czy jak mam cyc I czy J, to jestem gorsza i dla mnie nie ma staników?!
Chciałam kupić do karmienia stanik.. No tak.. ale są, owszem, w rozmiarach  takich, że zakryją mi brodawkę i otoczkę ;D
Troszkę jestem tym zirytowana, tym bardziej, że w promocjach są staniki głównie w małych, uniwersalnych, popularnych rozmiarach. Jak już wybiorę i znajdę fajny model, który w rozmiarze abcd kosztuje powiedzmy 50zł, tak już w rozmiarze I, J kosztuję 120zł. ( !!!!!) Nie ma to jak promocja dla wszystkich!


Zirytowana jestem!


Na osłodę, obiekt moich westchnień.


Komentarze

  1. Mam tak samo, nie jesteś sama. Też się wkurzam i ostatecznie chyba kupię zwykłem nieusztywniane staniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też. Chociaż w takich to nic mi nie trzyma biustu.

      Usuń
  2. Seriooo? XD Pocieszę Cie, ja nie bedąc nawet w ciąży mam rozmiar 70I i nie moge kupić bikini, a zwykłe staniki kosztują mnie około 80zł xDDD.... Polecam hurtownie bielizny xDD... do J coś wygrzebią a potem to już nic tylko zmniejszanie cycków :P.

    OdpowiedzUsuń
  3. polecam sklepy z art dla kobiet w ciąży 8)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam i poza workami- które nie podtrzymują biustu totalnie ( generalnie jakbym nie miała stanika się czułam- totalny zwis cycków), nie było nic w takich rozmiarach.

      Usuń
  4. ja mam inny problem.
    ja nie mam piersi wcale prawie hahaha:))
    ciekawa jestem tylko, czy bede miala mleczko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko będzie dobrze ;) Mleczko się pojawi!
      Trzymam kciuki!

      Usuń
  5. Kochana spróbuj na ebay poszukać. Tam jest duży wybór i szeroka rozmiarówka.
    Ja przed ciążą miałam b teraz mam d. Jednak mam problem z dobrym i wygodnym stanikiem. Na czas ciąży kupiłam w mothercare takie nieusztywniane, fakt są wygodne ale biust wisi w nich jak worek...:/
    teraz szukam do karmienia ale chciałabym znaleźć coś co ładnie wygląda, podtrzyma ciężki biust i będzie wygodne.
    Słyszałam dobre opinie o stanikach hotmilk. Cena nie jest najniższa ale może warto? Sama już nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już szukam wszędzie. Tylko wolałabym " na żywo" przymierzyć..Bo rozmiar, rozmiarowi nie równy w różnych sklepach ;D

      Poszukam tam gdzie mówisz.
      Dziękuję.

      Usuń
  6. No właśnie to jest minus robienia zakupów w sieci- nie przymierzysz.
    Ja w weekend wybiorę się do tk maxx może coś znajdę. Bo jestem coraz bardziej zdesperowana by w końcu założyć porządny, wygodny stanik i później w takim karmić.
    Daj koniecznie znać jak coś znajdziesz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja polecam Allegro. Przy pierwszej córce nosiłam 70H, teraz 70F. Spróbuj też na lovemum.pl. Tu są i takie za 50 zl i takie za 190 :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty