Bielizna ciążowa i pociążowa.



Jakiś czas temu, żaliłam się Wam swoim problemem z piersiami. Problem polegał na braku możliwości dostania stanika do karmienia oraz zwykłego bawełnianego.   Jak już było jakieś "CUDO", to moje piersi wyglądały w nim jak w worku, były bezkształtne, luźno wisiały- generalnie czułam się jakbym nie miała nic na sobie- a cena takiego cuda, to była kwota 85 zł. W internecie owszem były staniki z rozmiarem I - ale obawiałam się zamawiania w ten sposób. Wiele razy nadziałam się. Zamawiałam swój rozmiar np. bluzki, a po otrzymaniu wyglądała ona jak XS i była za mała- a możliwości zwrotu nie było..

Jednak mam swojego Anioła Stróża.
Kiedyś współpracowałam z Olgą z firmy BOBAS I MAMA. 


Nasza pierwsza współpraca opierała się na otrzymaniu ciuszków ciążowych, które opisałam w poście ( link powyżej).
Nie sądziłam, że Olga po współpracy, będzie jeszcze odwiedzała mój blog. Myliłam się. Wiele razy czytała posty- pisała do mnie- doradzała. Ostatnio zaniepokoiła ją, moja nerwowość na temat poruszanych cyców. Postanowiła podjąć wyzwanie i znaleźć u siebie w firmie, coś w co wejdę- co będzie wyglądało ładnie, co pozwoli moim piersią wyglądać kobieco. ;)

Dziś otrzymałam 2 rodzaje biustonoszy( po dwa różne rozmiary każdy) Przymierzyłam i są idealne, ładne, przyjemne w dotyku, funkcjonalne, a przede wszystkim moje piersi wyglądają w nich naturalnie, ładnie, mogę nawet powiedzieć, że seksownie.
W ramach współpracy otrzymałam jeden w prezencie, a za drugi zapłaciłam. Dwa, o mniejszych rozmiarach odesłałam Oldze.
Jestem szalenie zadowolona. Bardzo fajną sprawą jest to, że kupując np. biustonosze, po ich otrzymaniu, możecie zwrócić te, które okażą się za małe, czy za duże, a firma zwróci Wam wydane pieniądze.
Kolejną dla mnie pozytywną rzeczą jest cena:  50-60 zł. Uważam, że cena nie jest wysoka, ba uważam, że w porównaniu do tego, co oferowały mi dotychczasowe sklepy, firmy, chcąc za swój towar 80-150 zł, to ta cena jest wręcz śmiesznie niska.

Biustonosz z Bobas i Mama jeden mam tradycyjny- miękki, bez usztywnień- typowy do karmienia, drugi http://bobasimama.pl/pl/p/Biustonosz-Eko-Kropki/837- jak dla mnie najlepszy. Kobiecy, utrzymujący pięknie biust, wygodny, delikatny.
Gorąco polecam produkty tej firmy!!!!

Poniżej zdjęcia moich cudeniek ;)


Proszę nie komentować moich cycorów ;D ;D Przymierzane na świeżo- jeszcze z metką.


Komentarze

  1. cycory jak cycory, ale jaki śliczny brzucho! :)
    moim pierwszym objawem ciąży były powiększone nabrzmiałe piersi i generalnie od tamtego czasu mam straszny problem z dobraniem stanika...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie urosły o 3 rozmiary (!!!!) !
      Polecam zajrzeć na ich stronę, może znajdziesz coś dla siebie, co Cię interesuje ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładny staniczek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo widzisz, ja cały czas poszukuję:)
    Czy ten pierwszy jest w jakiś sposób usztywniony, czy również sama bawełna?
    Zaraz do nich zajrzę i zobaczę czy wysyłają za granicę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o miseczki ta są miękkie. Ale na druciki, przez co ładnie podtrzymuje biust. ;-) jak dla mnie jest czadowy ;-)

      Usuń
    2. Nadaje się pod tshirt? ;)

      Usuń
    3. Nadaje ;-) i pod sukienkę. Fajny jest. Ładny. ;-)

      Usuń
  4. Oczywiście ,wysyłamy za granice po ustaleniu szczegółów mailowo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na stronie nie było o tym informacji więc uznałam, że może się nie fatygujecie takimi wysyłkami:)

      Usuń
  5. Mnie urosły o 2. Mam jeden stanik, w którym chodzę praktycznie non stop. Przerwę od niego robię tylko na czas prania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na okres ciąży- też mam tylko jeden ;) Noszę cięgle, ale podczas karmienia wolę mieć ze dwa chociaż ;)

      Usuń
  6. Wygląda na wygodny i faktycznie nie jest bardzo drogi. Ja na razie mam zakupiony, ale jak nie będzie mi pasował to się zastanowię nad tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, jest fajny ;) Polecam.
      Dla mnie cena jest niska- bo na moje piersi najtańsze były po 85 zł, a te lepszej jakości powyżej 120zł. ;)

      Usuń
  7. To jeden z punktów na ojej liście zakupów... Muszę się sprężać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)

      Mnie czeka teraz pranie, prasowanie i sprzątanie ;-)

      Usuń
  8. fajny staniczek, nie znałam tej firmy. Ja też miałam problem z zakupem, ale znalazłam fajny wybór w H&M, w miarę dobre ceny i dużo różnych staników do karmienia.
    A brzusio przepiękny. Może masz ochotę wygrać matę edukacyjną? u mnie na blogu właśnie pięć sztuk do rozdania. Dobra dla dzieci od urodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty