43! Poweekendowo.



 
W weekend, Mąż zafundował mi śniadanko. Częściowo zdrowe śniadanko. Częściowo, bo pomidorki były, papryczka była, rzodkiewka była ;) Mąż stwierdził, że kiełbaska z cebulką- to danie typowo dla Antka. Jak przystało na faceta, A. stwierdził, że nasz pierworodny, będzie gustował w takim jedzeniu.
O nie! Nie ma bata. Antoni, będzie się zdrowo odżywiał. ;) Póki co najzdrowiej, bo jak dobrze pójdzie to będzie  jedynie żywił się moim mleczkiem ;)


Weekend spędziliśmy miło. W sobotę śniadanko, potem herbatka u sąsiadów. Niedziela również ze śniadankiem, później obiadek u teściów, z kilogramem czereśni, który pochłonęłam ;)
Następnie skoczyliśmy do moich rodziców na herbatkę ;)
Wieczór z polsatem i świeczuszkami przy filmie Braveheart.  Lubię ten film, jednak psuje mi nastrój w nim kilka rzeczy. Główny bohater, chce pomścić, zamordowaną żonę. Byłoby wszytko okey, gdyby nie to, że później leci do łóżka z jedną księżniczką..  Patrzę na film jako babka, romantyczka.
By film był dla mnie idealny, nie powinno być tej sceny ;D No ale to moje zdanie. Jakoś tak psuje mi ten wątek wszystko ;)


A dziś? A dziś spakowałam częściowo torbę do szpitala ;) Zostało mi jedynie dopakowanie kilku rzeczy, ale muszę je wyprać- a co za tym idzie poczekać na pogodę.  Jedna rzecz ( prawie)  z głowy ;)

Lecę powoli szykować obiadek i ogarniać mieszkanko ;) Miłego dnia!


Komentarze

  1. widzisz jakiego masz kochanego mężczyznę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem. Czasem muszę ponarzekać ( jak w ost. postach ;P ) Chociaż, przed ciążą tak nie miałam. Chyba ten stan, sprawił, że czasem tak marudzę ;)

      Usuń
  2. śniadanko typowo męskie:) Mój J. też lubi kiełbaskę z cebulką... ja gustuję tak jak Ty- bardziej w warzywkach i serach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne, że zrobił jedzonko, pomijając to,że nie do końca zdrowe. Ale można sobie jeszcze na takie smakołyki pozwolić,bo później będzie ciężko ze smażonymi.:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Potem nie będzie już takich kalorycznych i ciężkich śniadań! ;)

      Usuń
  4. A odkąd wyszła na jaw afera z Melem Gibsonen to jakoś stracił w moich oczach. Teraz oglądam go tylko w komediach ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty