42. Nipplex!




Pisałam we wcześniejszych postach o bieliźnie na duży biust.  Najpierw pomocna okazała się Olga z Bobas i mama, która pomogła mi z biustonoszami typowo do karmienia.
Teraz otrzymałam pomoc od firmy Nipplex. W ramach współpracy otrzymałam od nich biustonosze na teraz, jak i do karmienia ( ze względu na możliwość odpinanych ramiączek).


  




 Firma oferuje szeroką ofertę. Biustonosze produkowane są w Polsce z najlepszych materiałów.  Są bardzo miłe w dotyku, świetnie podtrzymują biust.
Otrzymałam dwa biustonosze:
1.Perfekcyjny biustonosz na duży biust z odpinanymi ramiączkami, wykonany z delikatnej satynki w kolorze złota w połączeniu z bardzo gustownym haftem, który wije się również na linii dekoltu. Boczki stanika zostały dodatkowo wzmocnione,aby mogły idealnie podtrzymać większy piersi. Całość dopełniają beżowo-złote dodatki. 
2. Biustonosz idealnie dostosowany do dużego biustu. Rewelacyjnie wyprofilowany , dodatkowo wzmocniony aby dobrze mógł utrzymać piersi. Wykonany z mikrofibry oraz elastycznego tiulu, na którym układają się drobniutkie kwiatuszki. Stanik posiada odpinane ramiączka. 

Jestem bardzo zadowolona z otrzymanych produktów.  Polecam zaglądać na stronę, gdyż firma często oferuje promocje, bardzo korzystne promocje. 
Polecam!





 





Komentarze

  1. Ty szczęściaro:)
    Ja zakupiłam ostatnio dwa, tutaj w Anglii. Póki co jestem zadowolona, zobaczymy jak się sprawdzą przy karmieniu:)
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie Nipplex sklep internetowy nie działa, nic się nie otwiera:/
      Szkoda, że wysyłka z pl tutaj kosztuje więcej niż taki biustonosz:(

      Usuń
    2. A klikasz tam na ikonkę PL?

      Napisz może do nich o taką wysyłkę.. Może idzie się dogadać..
      Ja się nie orientowałam ile kosztuje wysyłka za granicę więc nawet nie wiem ;)

      Usuń
    3. ooo teraz zobaczyłam. Faktycznie niezła przesada!!!

      Ale napisz do nich, jakbyś była zainteresowana, może da się ugadać, zmienić cenę..

      Usuń
    4. Pytałam o wysyłkę w firmie, którą tutaj wcześniej prezentowałaś. Jednak sumując koszty wysyłki i biustonosza- można tutaj kupić w tej cenie również dobry firmowy np. z hotmilka.
      Dlatego raczej nie ma sensu kombinować:)

      Usuń
    5. To faktycznie, nie ma sensu... Daj spokój. Ta cena za wysyłkę, jest dużo wyższa od ceny stanika.. Dziwne..


      A w Bobas i Mama, orientowałaś się w cenach wysyłek do Ciebie?

      Usuń
    6. Tak. 65zł poczta polska, 110zł kurier:)
      Dlatego zdecydowałam, że jednak tutaj czegoś poszukam. Popytałam na brytyjskich forach i też mi dziewczyny poleciły kilka:)

      Usuń
  2. Boskie staniczki!:)

    Ja dostałam dwa w spadku, takie do latania po domu, kupiłam sobie jeden w Lidlu, a jak będzie trzeba to dokupię jeszcze jeden wyjściowy, ale to po porodzie, kiedy zobaczę, jak będą wyglądały moje wymiary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaopatrzyłam się w dwa typowe do karmienia, które jednak straszą wyglądem i dwa bardziej eleganckie z odpinanymi ramiączkami.
    A może by tak sprawić sobie jeszcze jedne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 4 teraz. ;-)
      Dwa typowo do karmienia, i dwa normalne. pierwsze mam z bobas i mama, drugie właśnie od firmy nipplex. ;-) póki co starcza. Jak się zużyja to pomyśle ;-)
      Chociaż czasem ciężko się oprzeć, bo niektóre są piękne ;-)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ja właśnie zakupiłam jeden stanik Alles. Jest rewelacyjny, do karmienia, ale jednocześnie całkiem sexy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o coś takiego mi chodziło.
      Mam jeden stanik, bawełniany, do karmienia, bez usztywniaczy itp. Taki oo po domu. ;) Jeden mam też do karmienia, ale już usztywniany i jest jak dla mnie sexy ;D
      A teraz te dwa mam zwykłe staniczki- sexowne, ale z odpinanymi ramiączkami, więc mogą być i stosowane do karmienia spokojnie ;)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ja też mam wielkie cycory i też chcę testować :P
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty