40! 34 tydzień ciąży.




Wczoraj zakończyłam pranie, miałam jeszcze poprasować ciuszki na wieczór, ale nie dałam rady. Tak więc za chwilę się za to wezmę, póki upał nie sięgnął zenitu, a później planuję leniuchować. Hmm.. chociaż na tym etapie, nawet lenistwo troszkę męczy ;D Bo po pół godzinnym leżeniu, zachce się siku, potem pić, potem przewrócić na drugi bok... A niestety te czynności z pozoru banalne i proste, powoli sprawiają mi trudności ;)

Pozostawiam Was z moim zdjęciami 34 tygodniowego brzuszka ;) Jeszcze 40 dni i mam nadzieję, przytulę to małe Nasze ciałko ;)




Komentarze

  1. Śliczny brzuszek.;)
    Już niedługo!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a wiesz, że z każdym tygodniem jest gorzej?:P

    a tak na poważnie, to porób teraz co masz do zrobienia.
    no jakoś postaraj się najbardziej jak możesz, później będziesz odpoczywać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taki mam plan. Póki jeszcze mogę, póki mam siłę robię ;) Potem będę leżeć ;)

      Usuń
  3. Ale masz fajny spiczasty brzusio :D
    Czekamy na maluszka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcie me powiadają, że taki brzusio- to na chłopca. ( co się w tym przypadku sprawdza ;D )

      Usuń
  4. Piękny brzuszek! Ja jestem już po praniu i prasowaniu :) myślałam, że będzie gorzej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ostatnie tygodnie są najgorsze, ale potem..poczujesz ulgę ;)) I wielką radość!
    Pozdrawiam
    gabi-mum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem boje się tego, że to już tak blisko, a czasem mam dość bycia w ciąży i chciałabym być po ;))

      Już do Ciebie zaglądam!

      Usuń
  6. Ale masz fajny kształt brzucholka, taki szpiczasty.
    Jeszcze w maju, po wejściu do mojej fryzjerki, od razu usłyszałam od niej, że pewnie czekam na syna, bo brzuch okrągły jak piłeczka.
    Różne te nasze brzuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)

      Mój brzuch wydaję mi się malutki strasznie, a tu 34 tydzień ;)

      Usuń
    2. To raczej dlatego, że ja nie jestem z tych chudych.. Porozchodziło się to mi też po bokach. ;]

      Usuń
    3. I już mnie nie dołuj :-(

      Usuń
  7. o jaka zmiana kolorowa na blogu!!
    czy to Ty na tej fotce???

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty