39! Kalamati.



Nawiązałam przemiłą współpracę z firmą Kalamati. Ach jaka była moja radość, jak kurier stanął w drzwiach z paczką..  ;))
Dostałam fantastyczne rzeczy:
Becik- który planuję później wykorzystać jako kocyk, bądź matę- tak  jak na zdjęciu poniżej.


Poduszka, duży ptak- przyda się zarówno dla mnie, bo położyć głowę, na miłej poduszeczce, bądź jako poduszka do karmienia.


Beciko- kocyk się jest dla mnie fantastyczny, będzie miał wiele zastosowań ;) Znalazłam nawet na stronie Kalamati- zdjęcia.
Becik jest wykonany z jednej strony z bawełny, z drugiej strony z milutkiego polaru Minky.  

Duży ptak- również jest z polarku Minky. Już układałam sobie go na różne strony i będzie rewelacyjny do karmienia cycem ;) 

Już nie mogę się doczekać kiedy Antoś będzie mógł, korzystać z tych piękności. Wtedy też pojawi się pełna recenzja, zdjęcia i opinie ;)
Dziękuję za wspaniałe rzeczy firmie, za zaufanie. 

Komentarze

  1. a jak się taką współpracę zawiera??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to zastanowiło. Może trzeba napisać do firmy i zaproponować reklamę na blogu w zamian za darmowy produkt? Pojęcia nie mam:)
      Ale fajna sprawa!

      Usuń
    2. Początkowo owszem musiałam sama napisać, teraz w większości nie muszę, bo firmy same piszą-> patrz, zakładka WSPÓŁPRACA.

      I nie zawsze jest to darmowy produkt, czasem produkt kupiony po zniżce jakiejś.

      Usuń
    3. Nawet zniżka jest ok:)
      A czy nie jest wymagane od bloga min. liczby odsłon, obserwatorów itp?
      Zawsze myślałam, że tylko mega popularne blogi mają szansę na współpracę.

      Współpraca to naprawdę fajna sprawa;)

      Usuń
    4. Zależy od firmy. Niektóre wymagaja bardzo wielu rzeczy.
      Nie wystawiasz opinii, recenzji jedynie na blogu.

      Usuń
    5. A mnie bardzo miło, że mogę reklamować firmy. ;-)

      Usuń
  2. Również mamy rożek, kocyk i żyrafkę od Kalamati. Rzeczy są świetnej jakości. Muszę się zebrać i pokazać na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)

      Nie spodziewałam się tak świetnej jakości ;)

      To czekam na opinię u Ciebie.

      Usuń
  3. Super rzeczy!:)
    I jaki fajny, nowy wygląd bloga.Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty