32!



Wczoraj, Mąż rozpoczął generalne porządki. Potrwają one zapewne do soboty.  Będzie już czyściutko. Później, Arek tylko ogólne posprząta jak ja będę w szpitalu i będzie można wprowadzać Antoniego w czyste mieszkanko ;)

W poniedziałek wynoszę się na tydzień do domu teściów, bo oni wyjeżdżają. Szalenie mi to nie na rękę, na obecnym etapie ciąży. Nie komentuje tego nawet...
Mam nadzieję, że nie złapie mnie nic u nich.. Że tydzień zleci szybko i pojadę do domu, gdzie mi najlepiej, najwygodniej, najbezpieczniej..  eh..


ps. Dziewczyny, nie wiem co jest grane, ale wyskakują mi dwie reklamy, jak tylko wchodzę w mozzille firefox.  Nie umiem ich na stałe wyłączyć, a irytują mnie strasznie. Znacie jakieś metody?
AA.. zaznaczę, że w ustawieniach Firefox mam zablokowane wyskakujące okna.. ;/

Komentarze

  1. No to życzę Ci, aby ten tydzień szybko minął :)
    Co do reklam nie pomogę, bo używam Google Chrome.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też polecam Google Chrome, o niebo lepsza niż Firefox.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dałam radę!! jestem Bossem ;D

      Usuń
    2. a jak to zrobić? :)

      Usuń
    3. W aplikacjach tam w ustawieniach, masz różne do wyboru. Ja wybrałam, aplikacje blokującą wyskakujące okna :-) jak będe na laptopie to podam Ci nazwę :-)

      Usuń
    4. Dzięki też załapałam tego bakcyla reklamowego.

      Usuń
  3. Też by mi było nie na rękę przenosić się na tydzień do kogoś innego, szczególnie w końcówce ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też wolę google chrome, ale dobrze że dałaś radę:) Miejmy nadzieję, że tydzień u teściów szybko minie. Jest jeden plus - przynajmniej teściów tam nie będzie, ha:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wszystko będzie ok i nie złapie Cię poród poza domkiem;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty