Przywrócony post/ Bobas i mama

Jakiś czas temu pisałam o przemiłej współpracy z firmą Bobas i mama. Dostałam od sympatycznej Olgi wiele rzeczy. ;) Dziś zaprezentuję Wam moje wielkie ciałko w ich ciuszkach. Muszę przyznać, że jakoś jest perfekcyjna i nie piszę tego dlatego, bo tak mi nakazano.  Ciuchy są miłe w dotyku, elastyczne, idealnie układają się na brzuszku. Koszulkę zamówiłam rozmiar większą, bo planuję w niej głównie paradować teraz, aż do rozwiązania. ;) Teraz jest troszkę luźniejsza, ale myślę, że za dwa, trzy tygodnie brzuszek ją wypełni ;) Gorąco polecam produkty tej firmy, sama planuję zakupić tam kilka rzeczy, bo wiem, że są dobrej jakości. ;)



Legginsy możecie kupić tutaj : legginsy, za jedyne 19zł ;)

Bluzeczka natomiast jest dostępna:  bluzeczka.




Jutro wybieram się na warsztaty dla przyszłych mamusiek. Jeśli pogoda dopisze, będę dumnie prezentowała powyższy strój ;)
Humor mi wrócił dzięki kilku osobom, za co serdecznie im dziękuję. Szczególnie dziękuję Mężowi, Nieanielicy oraz Ewci. Dzięki ;*

Komentarze

Popularne posty