Przywrócony post/ współprace.

Jestem przeszczęśliwa!! ;)
Dostałam dziś dwie paczki, jedna po drugiej ;D
Jedna jest od firmy Concertino Baby. Dostałam dwa litrowe żele do prania ubranek dziecięcych. Pachną pięknie. Ach  ;) Już nie mogę się doczekać prania Antkowych ciuszków. Wtedy wystawię pełną ocenę produktu! ;)



Kolejna przesyłka jest od wspaniałej firmy Bobas i Mama. Dziękuję Oldze za zaufanie i możliwość testowania produktów firmy.;)
Dostałam od nich następujące produkty:
* Bluzeczkę ciążową z pięknym motywem
* Leginsy ciążowe
* Rajstopy ciążowe
* Majtki poporodowe 6 szt.
* Kawę dla matek karmiących piersią 100g.


Jestem bardzo zadowolona z tej przesyłeczki! Niebawem zobaczycie mnie w bluzeczce i leginsach ;) Muszę przyznać, że jakość produktów jest bardzo dobra. Naprawdę dobrej jakości, miłe w dotyku.  Szalenie gorąco polecam te produkty!!!

Komentarze

Popularne posty