Przywrócony post/ Moje urodziny.

Tak tak, w dniu dzisiejszym na mym liczniku widnieje liczba 23! ;D To tyle lat mi wybiło ;) Wciąż pamiętam swoją 18-stkę jakby to było wczoraj, a tu już 5 lat minęło ;) hohoh ;)

Odebrałam dziś wyniki z glukozy ( 50 g). W przychodni mi poplątali wszytko i do laboratorium wysłali, że niby przyjęłam 75g.. Miałam 3 wkucia. 1 na czczo, 2 po 60 minutach, 3 po 120 minutach..
Wyniki mam dziwne jakieś..
1. Na czczo:  55,14 mg/dl
2. Po 60 minutach: 131,19 mg/dl
3. Po 120 minutach: 54,96 mg/dl.

Według laboratorium ( próbki wysyłane były do Katowic) normy przy każdym z 3 punktów są takie same..;/ ( ??) heloł.. to chyba jakaś bzdura, bo jak mogę na czczo mieć taką samą normę, jak i po obciążeniu glukozą organizmu..??

Po 1 wydaję mi się, że na czczo i po 120 minutach mam ją jakby za niską.. po 2 nie wiem czy po 60 minutach nie jest za wysoka.. Szlag mnie już trafia..
Wizytę u gin. mam w poniedziałek dopiero ;/

Komentarze

Popularne posty