Przywrócony post/ Kasa.

Kasa, kasa, kasa..
Płakać mi się chcę. A. był dziś u mechanika, który za usługę swoją zażyczył sobie 3600zł. Oczywiście nie stać nas na to więc musieliśmy podziękować, a za łaskawe sprawdzenie auta, zapłacić 300 zł. Ręce mi opadają. Myślałam, że zrobimy to auto do 2000zł i skończy się comiesięczny problem skąd wytrzasnąć kasę na naprawę. Za 3 miesiące mamy zostać rodzicami, chciałam zacząć powoli pełną parą wpadać w szał zakupowy... teraz nie wiem czy takowy w ogóle będzie miał miejsce. Trzeba będzie chyba wszystko kupić bardzo skromnie. Płakałam już rano, płakałam w południe, płaczę i teraz pisząc to. Człowiek zarabia takie ochłapy, że nie jest w stanie nawet po kilku miesiącach uzbierać takie kwoty. Żyjemy od wypłaty do wypłaty, często z kartką w ręce. A., który pracuje trzeci rok w jednej firmie zarabia tak śmieszne pieniądze, że to aż wstyd. Siedział swego czasu po dwa tygodnie po 16 godzin, za darmo, bo pracodawców mało to obchodziło. Upomnisz się o podwyżkę, to Cię zwolnią, a na Twoje stanowisko przyjmą jakiegoś nowicjusza, któremu dadzą marne 1200 zł i żyj i utrzymuj rodzinę.
Chyba jakaś depresja mnie dopada. Wkurza mnie ten kraj. Wkurzają mnie zarobki, wkurza mnie droga żywność, produkty. Wkurza mnie ZUS, który leci w kulki z moimi L4. Nigdy nie wiem kiedy dostanę kasę. Jak ją dostaję to nie wiem czy mogę kupić już coś dla Antka, czy mogę zapłacić za zakupy, bo nie wiem kiedy przyjdzie kolejny przelew z szanownego Zusu. Krew mnie zalewa.
A. mnie pociesza mówi, że wszytko będzie dobrze. ;( Mamy aktualnie wziętą pożyczkę na naprawę auta. Myśleliśmy, ze starczy tyle ile wzięliśmy. Guzik. Niedługo może zacznę sprzedawać lodówkę, telewizor to może kasa będzie. ;/
CO z Tą Polską?


Komentarze

  1. Rzeczywistość, jaka jest w wielu rodzinach. A samochody są skonstruowane tak, aby naprawy wynosiły po kilka tysięcy, co w realu mogło by wynieść kilka stówek. Kraj krajem, ale to ludzie wykorzystują ludzi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty