Przywrócony post./ Są przepływy!

Moje Maleństwo zdrowe.. Są przepływy! Co za ulga!! Dla 95% pewności pobrali mi krew dziś jeszcze i za tydzień mają być wyniki. Liczę na UJEMNE!!

Maleństwo w tydzień urosło mi 1,5 cm.  Rośnie jak tatuś ;)
Duma mnie rozpiera! Nosze w sobie taki Cud! Moje, Nasze marzenie, Naszą część ;) Aż się łezka w oku kręci ;(
A takie ruchliwe to nasze dzieciątko... hohoh.. chyba mu się nie podoba badanie usg bo się wierci cały czas.. i ma racje.. " Badają mnie i badają a ja chce odpocząć!!"

Kocham Cię Kruszynko!





aaa i chciałam dodać, że ja to zawsze mam jakiś problem bądź powód do zmartwień:( Jak usg i badanie wyszło dobrze.. tak odebrane dziś wyniki moczu znowu są złe.. mam dość..;/ Brałam antybiotyk Augmentin, brałam urosept, uro furaginum, żurawit.. i wyniki cały czas nie bardzo.. Cały czas mam leukocytów w moczu 15-20 wpw,a norma to niby 4.. też się już przejmuje bo boje się czy ta doleglowość nie szkodzi dziecku.. W poniedziałek mam planowaną wizytę u lekarza więc zobaczymy co mi powie, ale we wtorek skocze do lekarza pierwszego kontaktu z tymi wynikami.. może jakieś usg nerek trzeba zrobić może dodatkowe badania?? Martwię się..

Komentarze

Popularne posty