Moje ułatwienia w diecie i zmianach

 

Ostatnio dobra passa mnie nie odpuszcza. Cisnę siłowo i trzymam dietę. Tak mało zostało do celu, że nie mogę podać się będąc tuż przy mecie. Treningi siłowe staram się wykonywać 4 razy w tygodniu, a trzymanie diety ułatwia mi kilka schematów wykonywanych w ciągu dnia, tygodnia. Zajrzyj niżej, to powiem Ci coś więcej...
 
 
 
- Raz w miesiącu robię większe zamówienie produktów, które są mi potrzebne na ten czas- białko, czy większe ilości makaronów/ ryżu/ przypraw/ orzechów- zamawiam takie rzeczy od SKWORCU. - jestem im wierna od wielu lat, więc polecam z czystym sumieniem.

- Raz na tydzień planuję jadłospis i listę zakupów- dzięki czemu wiem czego mi brakuje i na tygodniu nie muszę kombinować co zjemy, czy co trzeba kupić.

- Gotuję na dwa dni- żeby po pracy mieć czas na siłownię, życie rodzinne i obowiązki, gotowanie na dwa dni zdecydowanie mi to ułatwia. 
 
- Inspiruję się internetem- kiedy nie mam pomysłu na obiady, posiłki, zaglądam na  fit konta i podglądam co mogę wykorzystać dla siebie- co pozmieniać, co urozmaicić
 



Komentarze

Popularne posty