Krem ala Nutella

 Wasze dzieci też uwielbiają słynny czekoladowo- orzechowy krem? Moje dzieci uwielbiały ten krem -na kanapki, na tosty, wafle ryżowe, do naleśników, na gofry... można wymieniać godzinami.

 


Zdrowa wersja to nie tylko zaoszczędzone kalorie ale i także, zdrowsze dostarczone do naszego organizmu wartości odżywcze. Uwielbiam zdrowsze alternatywy. Kiedyś nie rozumiałam tego, że mimo, iż jest to zdrowszy zamiennik, to ma on podobną ilość kalorii- oczekiwałam, że będzie on miał ich znikomą ilość. Teraz wiem, że ma to ogromne znaczenie dla naszego samopoczucia, sytości i naszego ciała i zdrowia.

 

Od kiedy posiadam lidlomixa- wszystko wrzucam i przygotowuję właśnie tutaj- ale spokojnie- wcześniej bez większego problemu ogarniałam to w blenderze.
Czego potrzebujemy? Właściwie tego czego chcecie.
Wiadomo, numer jeden to orzechy(150g) - ale tutaj postawcie na te które lubicie najbardziej - u mnie są to orzechy laskowe bądź nerkowce.
Następnie dodaje kakao, odrobinę gorzkiej czekolady(100g), 200ml śmietanki 30%. odrobinkę soli dla podkręcenia smaku oraz- w zależności jaką chcecie konsystencję masło - w ilości około 25g- 50g.  
Całość miksuje.
Ja dodaję mało masła- więc moja nutella wychodzi stosunkowa rzadka- jedna " zsiada" się w lodówce, a kiedy jej potrzebuje nie muszę jej wyciągać z niej wcześniej- bo jej konsystencja po schłodzeniu jest idealna do smarowania.
Polecam!

Komentarze

  1. mniam! wygląda znakomicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asia pisz częściej! tak uwielbiam Twoje przepisy i relacje, a muszę śledzić Cię na insta ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty