Śpij wygodnie + KONKURS!


Marzy nam się wygodne łoże małżeńskie, sypialnia, extra materac i ten komfort po porannym przebudzeniu. Wypoczęte ciało i umysł. Niby tak mało do szczęścia trzeba, a jednak....



Kiedy dzwoni domofonem kurier, Marysia już wie, że idzie coś fajnego, wie, że kurier to dobra nowina, to paczka, która ma miłą zawartość wywołującą radość i uśmiech. Później oddaje się Ona bez reszty rozrywaniem kartonów, strzelaniem z folii bąbelkowej...
Tym razem paczka przybyła do nas z Sleepeve by zadbać o naszą wygodę i komfort podczas odpoczynku. Niestety jeszcze nie mamy tej przestrzeni o której marzymy, czyli sypiali ( wciąż wierzymy, że to tylko kwestia czasu) więc wspomagamy się tym czym możemy. Wybraliśmy więc pled w bajecznym morskim odcieniu oraz poduszki dzięki, którym zyskaliśmy niesamowity komfort.



Pled ma kolor przewspaniały i absolutnie żadne zdjęcie nie odda tego w 100%. Koc miał być dla mnie ale mój śpiąco-lubny mąż przywłaszczył go sobie i użytkuje niemal każdego dnia. Pled ma wymiar 135cm x170cm i wykonany jest ze 100% bawełny dzięki czemu jest niezwykle delikatny, aksamitny i przyjemny w dotyku. Na moim wymarzonym łożu małżeńskim będzie pełnił funkcję narzuty na owe łóżko, która będę się okrywać w chwilach odpoczynku i relaksu. Lubię takie dodatki, o tak wysokiej jakości. 








Poduszka mnie osobiście bardzo przypadła do gustu. Nie lubię wysokich poduszek i takich, które ciężko układają się pod głową. Ta natomiast wykonana jest z pianki memory, dzięki czemu dokładnie podpiera głowę i szyję oraz bardzo korzystanie działa na układy krążenia i mięśniowe. 


Jak widzicie na zdjęciu, poduszka idealnie dostosowuje się do ciała. Pianka otulona jest piękną i miłą w dotyku poszewką, którą oczywiście można zdjąć i wyprać.  Poduszka ma system ochrony UltraFresh dzięki czemu zwalcza bakterie i pleśń czyniąc poduszkę świeżą na dłużej.
Powiecie pewnie, że poduszka trochę kosztuje. Owszem 279zł to jest troszkę za jedną poduszkę, jednak przetestowałam już na sobie wiele innych tego typu produktów i jak dotąd ten jest  najlepszy i spełnia moje oczekiwania. Poprzednie poduszki wydałam, bądź wyrzuciłam, a wcześniej przecież musiałam je kupić, więc sumując tamte wydatki byłabym do przodu, kupując od razu tą polecaną przez wielu. Nie chcę jednak bym o tej jakości tylko ja mogła się przekonywać każdego dnia, dlatego mam dla Was konkurs!!!!! - lećcie na sam dół.









Zapraszam Was do zabawy! Sprawcie sobie super poduszkę i komfortowy relaks. Możecie wygrać  poduszkę od Eve Sleep - a mam ich dla Was, aż trzy sztuki. Każda poduszka o wartości 279zł. Jeśli chcesz wziąć udział w konkursie kliknij TUTAJ!

Komentarze

  1. taki pled to coś wspaniałego przy obecnych warunkach na zewnątrz, tylko się zwinąć i nie wychodzić, aż do wiosny ;) Natomiast poduszka dla mnie zdecydowanie za wysoka, śpię na prawie zupełnie płaskiej i tak mi najwygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłaby dobra do gabinetu, gdy plecy zaczynają boleć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie dodatki, cudowny kocyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :-). Chętnie wezmę udział w konkursie bo dobra poduszka bardzo mi się przyda :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty