Fit omlet marchewkowy

Zaczynasz dietę i szukasz inspiracji na zdrowe posiłki? Super! Jestem z Tobą. Od teraz, znajdziesz na moim blogu co kilka dni inspiracje, pomysły na FIT posiłki, które jemy od dwóch tygodni. Dziś zapraszam Cię na omlet marchewkowy. 


Zdrowy i pożywny, dający energię na cały poranek. O specyficznym smaku z pewnością nie każdemu przypadnie do gustu. Jeśli jednak lubisz marchewkę i dania na niej przyrządzone powinnaś być zadowolona. Ja mam swoje ciasto marchewkowe, które uwielbiam i polecam, teraz dzielę się z Wami moim omletem.
 SKŁADNIKI:

  • 1 duża marchewka starta na drobnej tarce
  • 20g mąki pełnoziarnistej
  • 2 jajka
  • 1 białko
  • łyżeczka oleju kokosowego
  • szczypta cynamonu
  • masło orzechowe do posmarowania 


Utartą i odsączoną z nadmiaru soku marchew dodajemy do mąki, cynamonu i mieszamy. Dodajemy jajka i białko i łączymy ze sobą do uzyskania jednolitej konsystencji. Patelnie rozgrzewamy dodając odrobinę oleju kokosowego. Wylewamy ciasto i smażymy z obu stron po kilka minut. Gotowy omlet smarujemy masłem orzechowym.
Teraz możecie już wstawiać ekspres i czekać na pyszną kawkę. Miłego i smacznego śniadania ;)





Komentarze

  1. Omletu z marchewką jeszcze nie jadała, a chętnie spróbuje. Jak zastąpisz mąkę zmiksowanymi płatkami owsianymi to będzie bardziej fit :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty