Najlepsze placki ziemniaczane i pyszna pasta z kurczaka


W sam raz na weekend. Na idealne śniadanie i pyszny weekendowy obiad. Obłędne placki ziemniaczane i pasta z kurczakiem prosto na świeżą, chrupiącą bułeczkę. Łapcie przepis i udostępniajcie dalej, niech świat pozna te kulinarne cuda.





Czego potrzebujecie?

* 1 kg ziemniaków
* 2 cebule
* 2 jajka
* 3-4 łyżki mąki
* sól, pieprz
* 1 wyciśnięty ząbek czosnku
* olej do smażenia

Składniki są dokładnie takie same jak na zwykłe, tradycyjne placki ziemniaczane. Moje, niezwykle chrupiące placuszki wyróżnia jedna, jedyna rzecz. Sposób tarcia. Nie trę ich na drobnych oczkach na papkę, a na najgrubszej stronie. Dzięki temu osiągamy podczas smażenia idealną chrupkość i wyjątkowy smak placków. Taka mała zmiana, a taka rewolucja w podniebieniach. Spróbujcie koniecznie i dajcie znać jak Wam smakowało.






Składniki na pastę z kurczaka:
* 1 duża pierś z kurczaka ( ugotowana, upieczona)
* 4-5 sztuk suszonych pomidorów
* pół cebuli
* ulubione przyprawy
* ząbek czosnku
* 2-3 łyżki naturalnego almette
* 2 łyżki oliwy z oliwek

Całość wrzuciłam do robota kuchennego, który posiekał wszystko i połączył w jedną całość. Pasta nadaje się idealnie na świeże pieczywo. Można posypać ją natką pietruszki, szczypiorkiem czy też innymi ulubionymi dodatkami. Kilka chwil przygotowania, a coś innego zagości na Waszych talerzach. Ja bardzo lubię tego typu pasty kiedy na przykład gotuję zupę krem i wkładka mięsna nie jest mi potrzebna, bądź pieczony kurczak na obiad nie zostanie zjedzony przez domowników. 





Komentarze

  1. pyszności! placki chyba jak frytki wyszły?

    OdpowiedzUsuń
  2. Placki ziemniaczane to smak dzieciństwa, ale podoba mi się ta pasta z kurczaka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się być bardzo proste w przygotowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Placki uwielbiam,ale nigdy nie tarłam ich na dużych oczksch😊 Bardzo lubię pasty, z kurczaka jeszcze nie jadłam a z checią wypróbuję, dlatego zapisuję przepis.😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiamy placki ziemniaczane Chętnie wypróbuję przepis

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja lubię placki ziemniaczane! Chociaż sama nie do końca robić je potrafię...;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie w moje skromne progi ;) ;)

Popularne posty